Крайна цел: здраве

Кислородна терапия

„Оксидия“ е център за хипербарна оксигенация, който се намира във Велико Търново. Кислородната терапия е специализирана дейност, представляваща терапия с дишане на чист (100%) кислород под повишено налягане, която се извършва в контролирана среда – специално създадена за целта барокамера. Методът се използва за медицинско лечение и профилактика на редица заболявания, подготовка и възстановяване на спортисти, обновяване на клетките, поддържане на отлична форма и младежки вид. Хипербарната оксигенация по света се усъвършенства от столетия насам, а в България се прилага от края на 60-те години на 20 век. Едни от най-модерните лечебни заведения и спортни центрове в глобален мащаб са оборудвани с барокамери.

Въпреки всичко това услугата не е позната на повечето потенциални клиенти в България, още повече в района на Велико Търново. Медицински център „Оксидия“ е първият и за момента единствен по рода си в града.

Авторитетът на професионалната гледна точка

Опитът ни сочи, че когато решението за потребяване на дадена услуга е толкова важно, колкото в случая на „Оксидия“, трябва да заложим на професионалната гледна точка. Поканихме по трима специалисти - в сферата на медицината, на спорта и на уелнеса, за да дадат своето мнение за метода и да подплатят маркетинговите ни усилия със своята екпертиза.

Разумен бюджет: реклама при търсене от района на Велико Търново

Потенциалните клиенти на "Оксидия", към които обърнахме поглед, са хората от Велико Търново и населените места в близост до града. Предвид наличието на барокамери в по-големите градове в страната и това, че на много други места услугата не е ексклузивна, привличането на вниманието на търновчани беше на-важно за нас. Насочихме онлайн рекламата именно към тях.

Доверието към познатите лица

Мултимедийните материали бяха разработени около идеята за пълнота на представянето на услугата на сайта, от една страна, и около идеята за познато лице, което автоматично да се асоциира с бранда в района, в който е медицинският център. Футболистът Красимир Балъков се съгласи да го заснемем във фотосесия за "Оксидия" и се оказа изключително подходяща за целта публична личност.

Oxydia

От нула до успех

Предизвикателството с "Оксидия" беше да открием подходящата форма, в която да представим ползите от прилагането на хипербарната оксигенация за връщане или поддържане на здравето на организма. Избягахме от първоначалната скептична реакция с откровено излагане на фактите, документирани в медицината и спорта. Заложихме на уеб дизайн в синьо-зелено, свързан с естествената сила на кислорода, и на красноречиви мултимедийни материали.

oxydia.bgGo to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Разпознаваеми лица и доверие

Видеоклиповете и снимките, които създадохме за целите на дигиталния маркетинг, привличат и задържат вниманието, за да информират и да спечелят доверието.

Go to link
Интернет реклама Project post

Таргетирана онлайн реклама

Онлайн реклама, която стига до точните хора. Предизвикване на любопитство и задоволяване на съществуващия интерес.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Последователност в действията

Стратегията за популяризиране на услугата включваше проучване на пазара, изтъкване на предимствата на хипербарната оксигенация и спечелване на доверието на потребителите чрез убедителна мултимедия.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Ясна структура и модерна визия

Съвършена простота и съвременна визия, откъсната от клишето за медицински сайт. Универсални асоциации и цветова гама, свързани с идеята за силата на кислорода.

Go to link