Цялостен дигитален маркетинг за постигане на индивидуалните цели

LuxyLu е българска марка дамско облекло, чиито създатели държат на своя оригинален дизайн на моделите, на използването на висококачествени материали и на отличното изпълнение на всяка дреха. Те имаха нужда да популяризират бранда си чрез средствата на дигиталния маркетинг: проучване на пазара, създаване на мащабен план за действие в перспектива, на онлайн магазин, поддържане и постоянно актуализиране на съдържанието на сайта, SEO, реклама чрез комбинация от няколко канала, грабващо потенциалните клиенти присъствие в социалните мрежи и всичко съпътстващо.

Онлайн магазин, който провокира покупки

Когато ни потърсиха с идеята да развият успешна онлайн търговия на своите продукти, LuxyLu вече имаха онлайн магазин, който се базира на готова система, а съответно вече познаваха и предимствата, и недостатъците на този вариант. Макар че функционалността на готовата платформа създава някои улеснения за магазинерите, начинът на работа и визията на уеб страницата обикновено са твърде унифицирани, за да отговорят на персонализираните нужди на конкретния бизнес.

Генерирането на достатъчно продажби чрез готова платформа с всички компромиси в работата ѝ е възможно само ако цените са много по-ниски от останалите на пазара. Ако идеята, обаче, е един бранд да се отличи, то с готова платформа не е възможно тя да се реализира.

Затова изградихме нов онлайн магазин, в който постепенно интегрирахме продуктовия каталог от стария и добавихме нови артикули. Единственото, което запазихме, беше есенцията – марката и някои от вече познатите на клиентите продукти, променихме всичко останало.

LuxyLu

Оптималните решения за популяризиране на бизнеса

Обмислихме, създадохме и реализирахме дългосрочна концепция за цялостен дигитален маркетинг на един завършен бранд в областта на модата. Целта беше да го направим разпознаваем, предизвикващ ярки асоциации в съзнанието на клиентите и провокиращ продажби в онлайн магазина. Многостранният процес на работа по проекта изискваше прецизна организация и усилия от страна на професионалисти с различни компетентности.

https://luxy.lu/Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Прогнозиране и реализиране на успеха

Интегриран дигитален маркетинг на бранд в областта на модата. Предприехме конкретни последователни действия за позиционирането на марката LuxyLu на пазара, за запомнящо се представяне на продуктите и за безкомпромисна ефективност на онлайн рекламата.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Функционален и красив онлайн магазин

Грабваща и в същото време семпла визия, която отговаря на търсената от дамите елегантност. Комплексно потребителско изживяване и интуитивни действия.

Go to link
Онлайн анализи Project post

Постигане на най-високите цели

Предимството на анализа на резултатите от правилното онлайн позициониране се крие във възможността за постигане на още по-добри резултати.

Go to link
Интернет реклама Project post

Комбинация от рекламни канали

След детайлно проучване на пазара установихме, че онлайн рекламата чрез различни канали ще ни помогне да постигаме различни цели. Фокусирахме се върху Google, Facebook и email маркетинг.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Съвършените визуални материали

Печелившата стратегия за визуално онлайн присъствие на бранда включваше да покажем дрехите с марка LuxyLu като част от цялостни стайлинги.

Go to link
SEO оптимизация Project post

Решения за SEO

Оптимизирахме съдържанието на онлайн магазина за търсещите машини. Анализите ни показаха, че класирането на предни позиции в Google трябва да има спомагателна роля за LuxyLu и да насочим голяма част от бюджета към други канали.

Go to link