Съвършена простота на изобразителния код

Уеб-дизайнът на сайта е лицето на бизнеса на „Оксидия“. По тази причина се постарахме да го съобразим с вече поставените пред дигиталния маркетинг цели и да го доближим до идеята за хипербарна оксигенация на ниво символен език.

Главната роля на дизайна на уеб-страницата се състоеше в това да ни помогне да разясним ползите от прилагането на метода. Стремежът ни беше към проста, но съвременна визия. Отдалечихме дизайна от строгостта и консерватизма на визията, характерна за повечето сайтове за медицински услуги.

Силата на символите

Универсалните асоциации, които дизайнът на сайта предизвиква в съзнанието на неговите посетители: усещане за лекота и свежест, за въздух, но и за вода, а защо не и за зеленината, която също е в центъра на живота. Преливането между двата основни нюанса напомня на циркулация.

Цялостно брандиране на бизнеса

Първата крачка от пътя, който трябваше да извървим заедно с клиентите си от „Оксидия“, всъщност беше да създадем цялостен брандинг на фирмата, който отговаря на предлаганата услуга. Избрахме подходяща цветова гама в синьо-зеления сегмент от спектъра, която оттук нататък ще се свързва с марката. Създадохме авторско лого, в което са преплетени буквата „О“, но и кръгът, който по традиция се приема за най-съвършената форма. Придадохме обем на изображението и го доближихме до представата за кръговрат, за естествената сила на природата и за мощта на чистия кислород.

Уеб дизайн и разработка

Различен поглед

Нашата цел е бизнесът ви да получи възможно най-доброто онлайн представяне. Готовите решения биха наложили ограничения в уеб дизайна или функционалността на сайта ви. От друга страна, благодарение на индивидуален подход към нуждите ви и задълбочени разисквания с вас се гарантира не само красота и атрактивност, но и максимална ефективност и висока добавена стойност.

Интернет сайтът е средство за привличане на клиенти, което има предварително определена цел и живот. Известно е, че ефективността или животът на един уеб сайт в повечето случаи е между 2 години и 5 години. След този период е необходимо той да бъде преправен, да се направи редизайн във връзка с навлезли нови технологии в дигиталния маркетинг или с активност от страна на конкуренцията ви.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Разпознаваеми лица и доверие

Видеоклиповете и снимките, които създадохме за целите на дигиталния маркетинг, привличат и задържат вниманието, за да информират и да спечелят доверието.

Go to link
Интернет реклама Project post

Таргетирана онлайн реклама

Онлайн реклама, която стига до точните хора. Предизвикване на любопитство и задоволяване на съществуващия интерес.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Последователност в действията

Стратегията за популяризиране на услугата включваше проучване на пазара, изтъкване на предимствата на хипербарната оксигенация и спечелване на доверието на потребителите чрез убедителна мултимедия.

Go to link