Рационални цели и индивидуален подход

Ключовото за онлайн рекламата на този проект беше, че си поставихме две цели, които се различаваха помежду си – индивидуалният ни подход към нуждите на клиента изискваше това. Разбира се, както винаги в началото, първо предприехме подробно проучване на търсенето, което вече съществува за подобен тип услуги в търсещите машини. Установихме, че е налице интерес към хипербарната оксигенация, но обемът му е ограничен. Първата ни цел беше да задоволим този интерес.

Другата ни основна цел беше да предизвикаме любопитство и да провокираме хората, които до момента не са чували за метода или не са имали достатъчно информация или доверие в него, да опитат кислородната терапия, за да се почувстват по-добре – да решат конкретен здравословен проблем, да подобрят физическото си състояние и дори външния си вид.

Съчетаване на два подхода в регионален мащаб

Комбинирането на тези два подхода в онлайн-рекламата ни позволи да постигнем максимални резултати. Рекламните канали може и да се променят, но мащабът, в който оперирахме, си остана един и същ – вписахме се в района на Велико Търново. Предвид това, че услугата е регионална, сметнахме, че сме в състояние да достигнем до почти всички хора в рамките на предварително планирания бюджет.

Интернет реклама

Създадена, за да продава

Сериозната работа по вашата онлайн реклама предполага провеждане на консултации относно нейния вид, а така също и развиване на индивидуална рекламна концепция за вашето запомнящо се представяне. Целта е не само да бъде привлечено вниманието на потенциалните ви клиенти, но и те да бъдат провокирани да научат повече за вашия продукт или услуга и от потенциални да се превърнат в реални клиенти.

Реализацията на различни по вид и мащабност рекламни кампании дава богат професионален опит. Създават се наблюдения, кои канали и какъв вид онлайн реклама би била най-ефективна за вашия бизнес, както и какъв е минималният бюджет за постигане на първоначално рекламно насищане.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Разпознаваеми лица и доверие

Видеоклиповете и снимките, които създадохме за целите на дигиталния маркетинг, привличат и задържат вниманието, за да информират и да спечелят доверието.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Последователност в действията

Стратегията за популяризиране на услугата включваше проучване на пазара, изтъкване на предимствата на хипербарната оксигенация и спечелване на доверието на потребителите чрез убедителна мултимедия.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Ясна структура и модерна визия

Съвършена простота и съвременна визия, откъсната от клишето за медицински сайт. Универсални асоциации и цветова гама, свързани с идеята за силата на кислорода.

Go to link