Да превърнеш непознатото в познато

Да проучиш пазара в детайли

Специфичното за услугата, която предлага „Оксидия“, е, че е сравнително непозната в България. Беше необходимо да изградим рекламна стратегия, която на първо място информира, да запознава потенциалните потребители със същността и предимствата на метода, с доказателствата за ефективността му и да печели тяхното доверие, особено на локално ниво.

Информативно и въздействащо съдържание

Разделихме усилията по осъществяването на рекламната концепция на три части – според сферите, в които хипербарната оксигенация намира приложение: в медицината, в спорта и в уелнес и СПА процедурите.

Тъй като в медицината е потвърдено, че методът влияе положително на всички процеси в организма, беше необходимо да представим част от тези доказателства и да достигнем до хората, които страдат от определени заболявания и имат нужда от подобрение. Кислородната терапия се използва за лечение и профилактика на широк спектър от състояния, най-вече при възстановяване на рани, на нерви, на тъкани, на сърдечен мускул. Медицинското приложение на процедурите в барокамера е изключително широко.

От друга страна, за спортистите беше важно да знаят, че чрез хипербарната оксигенация се постига оптимизация на функционалното състояние на организма, повишаване нивото на физическата работоспособност, ускоряване на възстановяването след физически натоварвания, успешно лечение на спортните травми.

Третата сфера на приложение на метода са уелнес и СПА процедурите. Чистият кислород е извор на младост и красота и беше необходимо да убедим повече потенциални клиенти на медицинския център в това. В барокамерата се стимулира обновяването на тялото на клетъчно ниво. Представихме услугата в контекста на релакса, тонизирането и заличаването на следите на времето.

Да спечелиш доверието, дори на чувствителна тема като здравето

Знаем, че провокирането на интерес и информирането на аудиторията не са достатъчни, за да спечелим пълното доверие на хората, когато темата е толкова чувствителна – здраве и отлично състояние на тялото. Задължително беше да покажем, че освен модерен, методът е доказано ефективен и безопасен. Именно тук дойде ролята на планирането на съдържанието на бъдещия сайт и рекламната стратегия, чрез която то да бъде промотирано в онлайн пространството.

Погрижихме се за целия процес на работа по представянето на кислородната терапия и организирането на информацията. Бяха ни необходими поредица от срещи, телефонни разговори и поддържане на постоянна онлайн комуникация с клиентите, за да стигнем до стратегия, водеща до желаните резултати, и да съберем цялата налична информация по темата „хипербарна оксигенация“. Обемът на данните, включително медицински проучвания, статистики и специализирани класификации на заболяванията, беше голям.

Анализирахме подаденото съдържание и го преработихме така, че да бъде приложимо за целите на сайта. На началната страница синтезирахме най-важното, както и онова, което грабва вниманието. Обособихме още три страници според приложението на кислородната терапия. Предвидихме отделянето на контактната информация и цените.

Референции от специалисти

Опитът ни говори, че когато решението за потребяване на дадена услуга е толкова важно, колкото в случая на „Оксидия“, трябва да заложим на професионалната гледна точка. На ранен етап потърсихме трима лекари, чиято практика потвърждава доказаната чрез медицинските проучвания ефективност и безкомпромисна сигурност на метода: хирург, анестезиолог и невролог от Велико Търново.

Подобен ход предприехме и за частта от сайта, посветена на подготовката и възстановяването на спортисти. Обърнахме се към трима спортисти с успешна кариера, които са познати лица в района на Велико Търново – шампионка по художествена гимнастика и треньор, футболист и треньор, съдия по спортна гимнастика и преподавател във ВТУ.

Маркетинг стратегия

Нещата, които работят

Работата върху онлайн маркетингови кампании дава богат опит в оценяването на ефективността на различни дейности и канали в зависимост от поставените цели и конкретните ситуации. Натрупаното know-how от работата по дигиталния маркетинг на продуктите на нашите клиенти се изразява в способност за взимане на конкретни решения за това, какво би било ефективно и какво не в зависимост от вида бизнес, конкурентната среда и заложените цели. Спестявате ненужни разходи и оптимизирате бюджета за реклама, същевременно извличайки максимума от възможностите на дигиталния маркетинг.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Разпознаваеми лица и доверие

Видеоклиповете и снимките, които създадохме за целите на дигиталния маркетинг, привличат и задържат вниманието, за да информират и да спечелят доверието.

Go to link
Интернет реклама Project post

Таргетирана онлайн реклама

Онлайн реклама, която стига до точните хора. Предизвикване на любопитство и задоволяване на съществуващия интерес.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Ясна структура и модерна визия

Съвършена простота и съвременна визия, откъсната от клишето за медицински сайт. Универсални асоциации и цветова гама, свързани с идеята за силата на кислорода.

Go to link