Семпла елегантност

Стремежът ни беше да постигнем грабваща, но семпла визия на сайта на LuxyLu, която по стил да отговаря на търсената от дамите елегантност. Създадохме дизайна на онлайн магазина в съответствие с убеждението си, че трябва да представяме и продаваме цялостна визия, а не просто облекло, както и че именно тази конкретна визия следва да бъде „в светлината на прожекторите“.

Контекст и провокиране на емоциите

Дрехите с марка LuxyLu са представени на фона на пастелни цветове, които им съответстват. Всеки нюанс се избира според определени естетически критерии, не се генерира автоматично. Допълнително въздействие върху възприятията оказва и контекстът, в който поставихме всеки от моделите, носещи комбинации от дрехи – понякога в градска среда, друг път сред природен пейзаж или на по-официално събитие. Така, следвайки маркетинговата концепция, провокирахме въображението на дамите и им подарихме още няколко приятни аспекта от избора и покупката на облекло.

Интуитивно потребителско изживяване и лесна поръчка

Всичко, което направихме, беше в името на страхотното потребителско изживяване на крайния клиент, който не само да поиска да види себе си в дадено облекло, но и да поръча дрехите, които харесва, а и да се върне за още. Това означава не само впечатляващо представяне на продуктите, но също и лишен от проблеми процес по поръчка и получаване на желаното.

Уеб дизайн и разработка

Различен поглед

Нашата цел е бизнесът ви да получи възможно най-доброто онлайн представяне. Готовите решения биха наложили ограничения в уеб дизайна или функционалността на сайта ви. От друга страна, благодарение на индивидуален подход към нуждите ви и задълбочени разисквания с вас се гарантира не само красота и атрактивност, но и максимална ефективност и висока добавена стойност.

Интернет сайтът е средство за привличане на клиенти, което има предварително определена цел и живот. Известно е, че ефективността или животът на един уеб сайт в повечето случаи е между 2 години и 5 години. След този период е необходимо той да бъде преправен, да се направи редизайн във връзка с навлезли нови технологии в дигиталния маркетинг или с активност от страна на конкуренцията ви.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Прогнозиране и реализиране на успеха

Интегриран дигитален маркетинг на бранд в областта на модата. Предприехме конкретни последователни действия за позиционирането на марката LuxyLu на пазара, за запомнящо се представяне на продуктите и за безкомпромисна ефективност на онлайн рекламата.

Go to link
Онлайн анализи Project post

Постигане на най-високите цели

Предимството на анализа на резултатите от правилното онлайн позициониране се крие във възможността за постигане на още по-добри резултати.

Go to link
Интернет реклама Project post

Комбинация от рекламни канали

След детайлно проучване на пазара установихме, че онлайн рекламата чрез различни канали ще ни помогне да постигаме различни цели. Фокусирахме се върху Google, Facebook и email маркетинг.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Съвършените визуални материали

Печелившата стратегия за визуално онлайн присъствие на бранда включваше да покажем дрехите с марка LuxyLu като част от цялостни стайлинги.

Go to link
SEO оптимизация Project post

Решения за SEO

Оптимизирахме съдържанието на онлайн магазина за търсещите машини. Анализите ни показаха, че класирането на предни позиции в Google трябва да има спомагателна роля за LuxyLu и да насочим голяма част от бюджета към други канали.

Go to link