Социални мрежи

Присъствието на LuxyLu в социалните медии трябваше да отговаря на високите цели, които поставихме пред бъдещото развитие на бранда. Фокусирахме се над формулирането на въздействащи послания от името на бизнеса, които да изразяваме с увереност в качеството и да защитаваме в течение на времето пред точната аудитория – както чрез публикациите на фирмената страница, така и чрез спонсорираните постове.

0% усилие от страна на клиента

Както при изпълнението на останалите елементи от дигиталния маркетинг, клиентите ни нямаха никакви ангажименти в процеса на работа по развитие на медия плана за изграждане на онлайн идентичност и промотиране във Facebook. Ние планирахме всички етапи, съобразихме маркетинговите действия с търсенето, с точната аудитория, с определения бюджет, с натовареността на работа във фирмата и наличностите на продуктите, ние създадохме оригиналното съдържание на публикациите, използвахме вече готовите мултимедийни материали, модифицирани специално за маркетинга в социалните мрежи.

Висока ефективност и неизчерпаеми възможности

Социалните медии са един от основните рекламни канали, на които заложихме за популяризиране на продуктите на LuxyLu. Кампаниите бяха развити с идеята да предизвикват висок интерес, пряко взаимодействие на потребителите с бранда, да задържат вниманието на настоящите клиенти и да печелят нови.

Целенасочени действия в точния момент

Facebook ни даде възможност за високоефективна комуникация с големи групи от хора, които е много вероятно да се превърнат в клиенти на марката. Таймингът беше всичко: производството и търговията с дрехи са в пряка зависимост от сезоните – не само от променящите се температури, от промяната в използваните материали за ушиване на дрехи и в цените, но и от празничния календар и редица други фактори с непостоянен характер. Нашата задача е да установим закономерностите и да ги вземем предвид при работата си по маркетинга на бранда в социалните мрежи, за да постигнем оптимални резултати.

Маркетинг стратегия Project post

Прогнозиране и реализиране на успеха

Интегриран дигитален маркетинг на бранд в областта на модата. Предприехме конкретни последователни действия за позиционирането на марката LuxyLu на пазара, за запомнящо се представяне на продуктите и за безкомпромисна ефективност на онлайн рекламата.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Функционален и красив онлайн магазин

Грабваща и в същото време семпла визия, която отговаря на търсената от дамите елегантност. Комплексно потребителско изживяване и интуитивни действия.

Go to link
Онлайн анализи Project post

Постигане на най-високите цели

Предимството на анализа на резултатите от правилното онлайн позициониране се крие във възможността за постигане на още по-добри резултати.

Go to link
Интернет реклама Project post

Комбинация от рекламни канали

След детайлно проучване на пазара установихме, че онлайн рекламата чрез различни канали ще ни помогне да постигаме различни цели. Фокусирахме се върху Google, Facebook и email маркетинг.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Съвършените визуални материали

Печелившата стратегия за визуално онлайн присъствие на бранда включваше да покажем дрехите с марка LuxyLu като част от цялостни стайлинги.

Go to link
SEO оптимизация Project post

Решения за SEO

Оптимизирахме съдържанието на онлайн магазина за търсещите машини. Анализите ни показаха, че класирането на предни позиции в Google трябва да има спомагателна роля за LuxyLu и да насочим голяма част от бюджета към други канали.

Go to link