Прецизни изчисления и максимална ефективност

След щателно проучване на пазара, конкуренцията и поведението на потребителите насочихме рекламните си дейности максимално прецизно – точно към онези хора, които е най-вероятно да поръчат продуктите на LuxyLu от техния онлайн магазин, а впоследствие към всички, които вече са го правили.

Комбиниране на рекламни канали

Стратегията ни за дигитален маркетинг беше чрез различни рекламни канали да постигаме различни цели. На първо място в списъка ни с приоритети беше ефективността на кампаниите, затова заложихме на комбинация от три канала, доказали отлични резултати във времето: Google, Facebook, email маркетинг.

Без усилие от страна на клиента

От клиентите ни от LuxyLu се изискваше само да продължават да произвеждат качествени дрехи. Всичко друго беше в нашите ръце. Ние планирахме и осъществихме всички рекламни кампании, като се опитахме да вземем най-добрите решения на базата на опита си в областта. Използвахме собствена продукция на мултимедийните материали, подготвихме подходящи текстове със специфични акценти за всеки от каналите, за което много ни помогна оригиналното съдържание на сайта – както подробното описание на всеки от артикулите, така и провокиращите емоциите на четящия елементи в текста за всеки стайлинг.

Интернет реклама

Създадена, за да продава

Сериозната работа по вашата онлайн реклама предполага провеждане на консултации относно нейния вид, а така също и развиване на индивидуална рекламна концепция за вашето запомнящо се представяне. Целта е не само да бъде привлечено вниманието на потенциалните ви клиенти, но и те да бъдат провокирани да научат повече за вашия продукт или услуга и от потенциални да се превърнат в реални клиенти.

Реализацията на различни по вид и мащабност рекламни кампании дава богат професионален опит. Създават се наблюдения, кои канали и какъв вид онлайн реклама би била най-ефективна за вашия бизнес, както и какъв е минималният бюджет за постигане на първоначално рекламно насищане.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Прогнозиране и реализиране на успеха

Интегриран дигитален маркетинг на бранд в областта на модата. Предприехме конкретни последователни действия за позиционирането на марката LuxyLu на пазара, за запомнящо се представяне на продуктите и за безкомпромисна ефективност на онлайн рекламата.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Функционален и красив онлайн магазин

Грабваща и в същото време семпла визия, която отговаря на търсената от дамите елегантност. Комплексно потребителско изживяване и интуитивни действия.

Go to link
Онлайн анализи Project post

Постигане на най-високите цели

Предимството на анализа на резултатите от правилното онлайн позициониране се крие във възможността за постигане на още по-добри резултати.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Съвършените визуални материали

Печелившата стратегия за визуално онлайн присъствие на бранда включваше да покажем дрехите с марка LuxyLu като част от цялостни стайлинги.

Go to link
SEO оптимизация Project post

Решения за SEO

Оптимизирахме съдържанието на онлайн магазина за търсещите машини. Анализите ни показаха, че класирането на предни позиции в Google трябва да има спомагателна роля за LuxyLu и да насочим голяма част от бюджета към други канали.

Go to link