Онлайн анализи

Достоверната обратна връзка е „най-големият коз в нашия ръкав“, защото благодарение на най-съвременните технологии вече сме в състояние да проследяваме активните реакции на клиентите, а оттам и да прогнозираме с точност и да контролираме мащабите на бъдещите успехи на бизнеса. Ценната информация за поведението на клиентите на фирмата – не само поведението на потребителите на сайта, но най-вече на активните сред тях – на купувачите, ни дава възможност винаги да бъдем една крачка по-напред и да имаме контрол над процеса.

Собствени инструменти за онлайн анализи

Разполагаме със собствени инструменти, които ни позволяват да обменяме статистическа информация и да анализираме данните за бизнеса, включително реалните продажби, а не само посещенията на сайта.

Проследяване на поведението на редовните клиенти

Метриката – най-ценният инструмент, осигуряващ възможност за контрол и влияние над процесите на съвременния пазар. Проследяваме проникването на марката на определени пазари, да речем в различни български градове.

Нашето внимание е изцяло насочено към поведението на потребителите. Най-важното за нас са не изолираните данни за отделните продажби, а поведението на редовните клиенти, повечето от които попадат в една таргетирана група. Тази информация ни дава аргументи за вземането на решение в кои канали си струва да се инвестира.

Онлайн анализи

Измерване на всичко

Още в етапа на маркетинг планирането се прави оценка на популярността на вашия продукт или услуга, както и на конкурентната среда. Този първоначален онлайн анализ дава информация за това, кои са подходящите канали за комуникация с вашите целеви групи. Така се постига максимална ефективност с минимални средства. Това не е всичко. В хода на работата се извършват периодични маркетингови онлайн анализи за оценка на кампаниите, които служат за внасяне на корекции или за наблягане на някои особено успешни канали за онлайн реклама и тактики за привличане на клиенти.

За разлика от стандартните рекламни канали – печатна реклама, радио, телевизия, реклама на мястото на продажбите, при онлайн рекламата всичко е много ясно, с конкретни и достоверни данни за ефекта от всяка дейност.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Прогнозиране и реализиране на успеха

Интегриран дигитален маркетинг на бранд в областта на модата. Предприехме конкретни последователни действия за позиционирането на марката LuxyLu на пазара, за запомнящо се представяне на продуктите и за безкомпромисна ефективност на онлайн рекламата.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Функционален и красив онлайн магазин

Грабваща и в същото време семпла визия, която отговаря на търсената от дамите елегантност. Комплексно потребителско изживяване и интуитивни действия.

Go to link
Интернет реклама Project post

Комбинация от рекламни канали

След детайлно проучване на пазара установихме, че онлайн рекламата чрез различни канали ще ни помогне да постигаме различни цели. Фокусирахме се върху Google, Facebook и email маркетинг.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Съвършените визуални материали

Печелившата стратегия за визуално онлайн присъствие на бранда включваше да покажем дрехите с марка LuxyLu като част от цялостни стайлинги.

Go to link
SEO оптимизация Project post

Решения за SEO

Оптимизирахме съдържанието на онлайн магазина за търсещите машини. Анализите ни показаха, че класирането на предни позиции в Google трябва да има спомагателна роля за LuxyLu и да насочим голяма част от бюджета към други канали.

Go to link