Последователни действия с прецизно изчислен резултат

Обмислихме, създадохме и реализирахме концепция за интегриран маркетинг на един завършен бранд в областта на модата, който успешно да се позиционира в рамките на конкурентната ситуация на пазара. Важно е, че LuxyLu са производител на дрехите, а не просто търговец. Знаехме, че присъствието им в интернет следва да е подчинено на ясната идентичност на бранда, която е разпознаваема и предизвиква ярки асоциации в съзнанието на потребителите. Предприехме конкретни действия за позиционирането на бранда, за запомнящото се представяне на продуктите и за безкомпромисната ефективност на рекламата. Резултатите вече са налице.

Не просто дрехи, а завършена визия и усещане

Ключова роля за успеха на начинанието ни има организацията на многостранния процес на работа по проекта, прецизно разделена на етапи. Струва си да се каже, че отговорността за организацията (на всички нива) беше изцяло наша, което позволи на клиентите ни да не се разсейват и да се грижат за ядрото на бизнеса си, а именно производството на дамски дрехи.

Оригинално съдържание, провокиращо емоционална реакция

За да представим облеклата не просто като отделни продукти, а като част от завършена модна визия и фактор за успех, поставихме всяка дреха в подходящия контекст – и чрез снимките, и чрез уеб дизайна, и чрез напълно оригиналното словесно съдържание на сайта. Всяка дреха беше превърната в синоним на самоувереността, на малките и големи победи, на атрактивния външен вид, на удобството, на доброто настроение или на друго субективно усещане, което е елемент от пълноценния живот на жените.

Насочване на вниманието към качеството в детайлите

Както отбелязахме, LuxyLu са производители на предлаганите продукти. Зад всеки техен модел стои опитът им в осигуряването на практичност и красота за дамите. Опитахме се да предадем това изключително ценно внимание към детайлите, като посветихме много време и усилия да опишем с думи, но и да покажем нагледно подробностите, които определят подчертано положителната перспектива към дрехата.

Маркетинг стратегия

Нещата, които работят

Работата върху онлайн маркетингови кампании дава богат опит в оценяването на ефективността на различни дейности и канали в зависимост от поставените цели и конкретните ситуации. Натрупаното know-how от работата по дигиталния маркетинг на продуктите на нашите клиенти се изразява в способност за взимане на конкретни решения за това, какво би било ефективно и какво не в зависимост от вида бизнес, конкурентната среда и заложените цели. Спестявате ненужни разходи и оптимизирате бюджета за реклама, същевременно извличайки максимума от възможностите на дигиталния маркетинг.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Функционален и красив онлайн магазин

Грабваща и в същото време семпла визия, която отговаря на търсената от дамите елегантност. Комплексно потребителско изживяване и интуитивни действия.

Go to link
Онлайн анализи Project post

Постигане на най-високите цели

Предимството на анализа на резултатите от правилното онлайн позициониране се крие във възможността за постигане на още по-добри резултати.

Go to link
Интернет реклама Project post

Комбинация от рекламни канали

След детайлно проучване на пазара установихме, че онлайн рекламата чрез различни канали ще ни помогне да постигаме различни цели. Фокусирахме се върху Google, Facebook и email маркетинг.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Съвършените визуални материали

Печелившата стратегия за визуално онлайн присъствие на бранда включваше да покажем дрехите с марка LuxyLu като част от цялостни стайлинги.

Go to link
SEO оптимизация Project post

Решения за SEO

Оптимизирахме съдържанието на онлайн магазина за търсещите машини. Анализите ни показаха, че класирането на предни позиции в Google трябва да има спомагателна роля за LuxyLu и да насочим голяма част от бюджета към други канали.

Go to link