Развитие в последователни стъпки

С течение на времето поведението на онлайн потребителите се променя, затова беше необходимо да преразгледаме съдържанието, функционалността и вида на сайта на Кухни Диалог. Създадохме проект за редизайн на страницата, в който показваме кухните в детайли, чрез 3D визуализации с високо качество и подробни описания.

Плавен преход

Процесът на осъвременяване на сайта на Кухни Диалог се разви в няколко етапа. В основата му беше идеята за самостоятелно и подробно представяне на всеки отделен модел и неговите вариации. Дизайнерите на фирмата подготвиха по няколко различни 3D проекта, чрез които да насочим вниманието на потребителите към неограничените възможности за конфигуриране на кухните според спецификата на пространството и личния вкус.

Първоначално новата визуална концепция беше умело вплетена в дизайна на действащия сайт. Това спомогна за по-плавен преход. Нововъведенията се отразяваха в същата ритмична и градивна последователност и на ниво рекламни кампании.

Ясни рекламни послания

Новият сайт имаше за цел да опрости комуникирането на рекламните послания. в страницата, като едновременно с това потребителите могат да научат всички подробности, отнасящи се до техническите характеристики.

Запазихме опцията за множество чуждоезикови версии на интернет страницата. Сайтът на Кухни Диалог работи отлично на всички устройства, независимо от големината на екрана.

Балансиран уеб дизайн

Заложихме на модерен и семпъл уеб дизайн, показващ част от визуализациите на цял екран. Налице са интерактивни елементи, които при действие от страна на потребителя се активират и превръщат прекараното време на уеб страницата в приятно забаление, като същевременно информират.

Уеб дизайн и разработка

Различен поглед

Нашата цел е бизнесът ви да получи възможно най-доброто онлайн представяне. Готовите решения биха наложили ограничения в уеб дизайна или функционалността на сайта ви. От друга страна, благодарение на индивидуален подход към нуждите ви и задълбочени разисквания с вас се гарантира не само красота и атрактивност, но и максимална ефективност и висока добавена стойност.

Интернет сайтът е средство за привличане на клиенти, което има предварително определена цел и живот. Известно е, че ефективността или животът на един уеб сайт в повечето случаи е между 2 години и 5 години. След този период е необходимо той да бъде преправен, да се направи редизайн във връзка с навлезли нови технологии в дигиталния маркетинг или с активност от страна на конкуренцията ви.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Изпитани и доказани решения

Първоначалният кратък срок, с който разполагахме, определи основния подход на работа по уеб дизайна и дигиталния маркетинг на Кухни Диалог. Заложихме на изпитани и доказали своята ефективност рекламни техники и канали. Опитът, с който разполагахме, ни позволи да направим прецизно маркетинг планиране на разходите за онлайн реклама и да няма изненади в постигнатите резултати.

Go to link
SEO оптимизация Project post

Вътрешна SEO оптимизация

Направихме така, че уеб дизайнът и структурата на сайта да отговарят на всички изисквания за по-добро индексиране в търсачките.

Go to link
Онлайн анализи

Систематизирана информация

Събирането на систематизирана информация от запитванията през интернет и в офиса ни насочи към корекции в сайта, с които увеличихме броя на посетители на уеб сайта и клиентите на фирмата.

Go to link
Информационни технологии

Скорост и надежност

Хостването в нашия собствен дейта център, където имахме пълен контрол над сървърите, позволи безпроблемно преминаване от старата към новата инфраструктура, без прекъсване на услугата. Много важна част за усшната работа по проекта беше скоростта на зареждане на уеб сайтът.

Go to link
Интернет реклама

Планиране и изпълнение на онлайн рекламата

Опитът ни в планирането и изпълнението на различни по мащаб интернет рекламни кампании ни позволи да изработим печеливша стратегия, която даде очаквания резултат веднага. Бюджетът ни позволи да осигурим парманентно рекламно присъствие на Кухни Диалог.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Стратегия за видео маркетинг

Видеото, публикувано на интернет сайта на фирмата, предизвика силен интерес сред посетителите. А анализът на тяхното поведение показа, че хората, които са гледали видеоматериала, прекарват повече време на сайта или посещават шоурума и правят поръчка.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Първи цялостен редизайн

Резултатът след пускането на обновения интернет сайт надмина очакванията ни – продължителността на престоя на посетителите се повиши значително, силно намаля процентът на отпадналите, а от клиентите в шоурума получавахме обратна връзка, че са предприели посещение, след като са разгледали фирмения сайт.

Go to link