Информация, която продава
В подготовката и реализирането на медиа плана за Facebook страницата на д-р- Лилия Гюдюлева наблегнахме върху ефективността на всеки един пост. Старахме се да бъдем максимално полезни за всеки един посетител и да предизвикаме неговия интерес към практиката на д-р Лилия Гюдюлева. Направихме същото и при уеб дизайна на сайта, който също е насочен към предоставяне на максимално количество информация за ползите от услугите на д-р Гюдюлева.
Изграждане на информирани клиенти
Опитът ни досега показва, че видеоматериалите са елементите от маркетинговия продукт, които се ползват с най-голям интерес от страна на посетителите. Решихме концепцията за дигитален маркетинг да е съчетание от постовете и видеоклипове, за да се избегне наслагване на един и същи тип материали. Видеата, освен че бяха в тон с останалите публикации в страницата и поясняваха услугата, която се предлага от д-р Гюдюлева, успяха да допълнят и уеб дизайна.

Последователност в стратегията
Концепцията ни за онлайн представяне на лазерните услуги в естетичния център изискваше последователни действия за спечелване и запазване на доверието на клиентите и за бързи резултати от инвестицията, направена за покупката на най-доброто лазерно оборудване на пазара в момента.


Визия, която да те отличи
Предимството на мултимедийното съдържание, представящо лазерните процедури, което беше съобразено с цялостната маркетингова концепция, е, че удовлетворява индивидуалните потребности на бизнеса.


Таргетирана онлайн реклама
Създадохме медия план, проведохме онлайн реклама през няколко различни канала и успяхме да достигнем до максимален брой потенциална клиенти на естетичния център на д-р Гюдюлева.


Фотосесия с ударение върху професионализма
Снимковият материал беше целенасочено режисиран, заснет и обработен така, че да удовлетвори целите на маркетинговата стратегия - да популяризираме дейността на д-р Станков.


Стилно присъствие
Направихме много стилен сайт, който трябваше да е визуално издържан и в същото време да е на много високо техническо ниво. Успяхме успешно да комбинираме голямото количество информация и изискванията за изчистен дизайн.


Елегантни контрасти
Използвахме вече създадена основа за уеб дизайн и надградихме с всички необходими елементи. Специфичната медицинска информация, касаеща стоматологичното лечение, беше комбинирана с премерени решения, свързани с дизайна на сайта.


Позната концепция и ексцентрични акценти
Дизайнът на сайта на лазерните услуги в естетичния център има голямо сходство с дизайна на първия сайт на д-р Гюдюлева. Особеност, грабваща вниманието, е по-смелият избор на топли и студени цветове - червено и синьо. Цялостната визия не приличаше на друго онлайн представяне на подобна услуга и беше повлияна от фотосесията и вдъхновена от представата за лазерна светлина.


Комплексна дигитална стратегия
Наложихме не просто услугата, свързана с процедурите с дермални филъри в естетичния център, а д-р Гюдюлева като професионалист. Изградихме доверие към нея и нейната работа.


Видео маркетинг в синхрон с уеб дизайна на сайта
Разработихме концепция за видео маркетинг и фотосесия, заснета в унисон с уеб дизайна на сайта на дермалните филъри.

SEO Оптимизация за търсачките
Подходихме деликатно към SEO оптимизацията, спазвайки всички правила за работата на Google, за да създадем разпознаваем и позитивен образ в интернет.


Създаване на имидж на експерт
Чрез онлайн презентацията на д-р Станков трябваше да покажем каква е разликата между неговата професионална дейност и стандартните стоматологични услуги. Стратегията ни за дигитално маркетиране включваше елегантен и контрастен уеб дизайн, разработка на сайт и създаване на мултимедийно съдържание.
