Професионален и въздействащ имидж

Екипът на стоматологичната клиника Дентал Комфорт залага на постоянно усъвършенстване на високата компетентност на специалистите, на най-модерните технологии в денталната медицина и, не на последно място, на комплексна грижа за зъбите, индивидуален подход, топло отношение и загриженост за спокойствието на пациента.

Стратегията за дигитален маркетинг за популяризиране на марката Дентал Комфорт включваше целенасочени усилия, за да покажем реалните предимства на клиниката в предлагането на качествени стоматологични услуги, за което съществува търсене.

Работещи решения и проследими резултати

Дентал Комфорт разполагаше със своя интернет страница, която обаче не беше достатъчно ефективна в привличането на потенциални пациенти. Затова се нуждаеше от ново, оригинално и запомнящо се присъствие, което да извади бизнеса от познатите рамки и клиширания консервативен имидж на зъболекарски кабинет.

Съвременен дизайн, свежи цветове и разбираем език – човешкото лице на бизнеса

Ключово за маркетинговата стратегия беше изграждането и запазването на доверието към клиниката и скъсяването на дистанцията между зъболекар и пациент. Заложихме на технологичните нововъведения в уеб дизайна и разработката, на свежите цветове и хармоничното преливане между тях, на динамиката на образите, на нестандартните елементи – балони със съдържание, които сякаш са извадени от комикс, например. Планирахме и осъществихме фотосесия, която да покаже човешкото лице на бизнеса.

Съдържанието запази своята сериозност и изчерпателност, но беше реорганизирано и обработено така, че да е разбираемо за всекиго, дори четящите „по диагонал“ могат да се ориентират във всяка от темите. Концепцията ни беше информацията да бъде напълно прозрачна. Потребителите могат да открият подробно описание на процедурите, медицинския персонал, цените и всички други детайли, касаещи лечението им. Нищо не остава скрито.

Планиране на следващите ходове

Това е онлайн присъствие, положителните резултати от което се мултиплицират във времето. Сайтът на Дентал Комфорт ще бъде преведен на шест езика. Лекарите по дентална медицина ще използват тези езици в практиката си, за да лекуват чуждестранните си пациенти в България. Чужденците ще бъдат една от основните целеви групи за популяризиране на услугите на клиниката.

Уеб дизайн и разработка Project post

Типография и свежи цветове

Типографията играе ключова роля за дизайна на сайта на стоматологичната клиника Дентал Комфорт. Визуалните елементи са оригинални и привлекателни. Свежите цветове отдалечават съзнанието от болничната обстановка.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Човешкото лице на бизнеса

Избягахме от клишето за сайт на стоматологична клиника, като организирахме професионална фотосесия, подчинена на основната ни идея.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Запомнящо се представяне

Основната цел, която преследваме чрез цялостната маркетингова стратегия за популяризиране на услугите на Дентал Комфорт в дигиталното пространство, е свързана с изпращането на правилното послание към потенциалните пациенти на клиниката и изграждането на дългосрочно доверие.

Go to link