Започнахме от белия лист

Работата по този проект започна със създаването на бизнес план и определяне на целите и целевите групи, позициониране и планиране на тактиките и дейностите за привличане на клиенти на поръчково ушити дрехи. Създадохме цялостна концепция за това как да бъде дефинирана услугата, за да стане привлекателна и популярна.

Визуалните ефекти и акценти в синхрон с уеб дизайна

Водещият подход в работата ни беше продуктите и услугите да бъдат представени креативно. Успяхме да провокираме интерес и да създадем желание за потребяване на услугата с правилно подбрани визуалните акценти и текстово съдържание. Атрактивните снимки допълваха ефекта от текстовете, разясняващи същността на услугата и нейната добавена стойност – професионална изработка, високо качество на материалите, уникалност, оптимално съотношение цена/качество.

Да създадеш имидж

Наблегнахме на присъствие в социалните мрежи, което гради имидж на качествени, уникални дрехи. Работихме с неголеми рекламни бюджети и комбинирахме различни канали, докато намерим правилната комбинация, която да даде максимален резултат с минимален бюджет.

Професионализъм на показ

Показахме професионализма при изработването на дрехите чрез двете поредици от видеоматериали – едната с гледни точки на клиенти и друга, разкриваща технологията на ушиването. С привличането на нарастващ брой клиенти се откри възможност за разширяване на услугите в нова пазарна ниша и към досегашните бутикови услуги Black Market добави онлайн магазин с готова колекция от модни дрехи.

Black Market

Да предложиш нещо ново

В резултат от работата ни по проекта услугите на Black Market привлякоха вниманието дори на популярни светски личности, които вече са техни клиенти. Успяхме да наложим нова услуга, за която не съществуваше търсене. Създадохме разпознаваема марка с устойчив пазар и сигурен поток от клиенти.

За да постигнем успех, изпълнихме дейности от почти цялото ни портфолио на предоставяни услуги – създадохме и оптимизирахме интерент сайт с удобен за посетителите уеб дизайн, осигурихме неговата адекватна онлайн реклама и оптимизация, направихме поредица от видеоматериали, които съчетахме в уеб дизайна на сайта.

blackmarket.bgGo to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Безкомпромисно качество и стил

След като първата интернет страница на Black Market изпълни своята роля, дойде моментът за осъвременяване и редизайн. Основната цел на новия уебсайт е да създаде усещане за висока степен на реалност у потребителите. Високо качество, майсторство и детайли.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Стъпка по стъпка

Работата ни за Black Market се отличаваше с това, че клиентът дойде при нас само с бегла идея за развитие на бизнес с ушиване на дрехи по поръчка. Заедно разработихме цялостната концепция за дигитален маркетинг на фирмата и нейното промотиране – как да бъде представена, пред каква целева група, в какъв ценови клас. След като успешно наложихме BlackMarket като ателие за цялостен стайлинг и професионално ушиване на дрехи по поръчка, решихме да предложим и самостоятелна модна линия.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Професионални фотосесии

Уеб дизайнът на сайта на Black Market има за цел да създаде усещане за висока степен на реалност у потребителите. Затова беше задължително да разполагаме с изображения, показващи безупречното качество на облеклото по поръчка. Вниманието е насочено към дребните детайли в дрехата. Използвахме големи снимки, както слайдери с акценти.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Промо видео

Създаването на поредица от видеоматериали беше един от най-съществените моменти от видео маркетинга на проекта. Именно те бяха основния инструмент за привличане на клиенти. Защото атрактивното представяне на един стайлинг изисква не толкова текст, колкото добра визия и качествен уеб дизайн.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

От нула до безкрайност

Избрахме семпла и изчистена структура за интернет сайта на Black Market, така че акцентът да пада върху дрехите, които се представят. Уеб дизайнът трябваше да се съчетава еднакво добре с различните цветовови гами и стилове на снимките без да се натрапва.

Go to link
Интернет реклама Project post

Намери канал

При старта на работата с Black Market беше ясно, че ще разполагаме с доста ограничен бюджет за онлайн реклама. В същото време не съществуваше почти никакво търсене поради непознаването на спецификата на услугата. Затова наблегнахме на реклама през социалните мрежи, чрез публикуването на снимки и видеоматериали.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Мейкинг и вдъхновение

За да популяризираме и наложим новата колекция на DJ Мартен, създадохме отделна поредица от видеоматериали, при които наблегнахме на характерен стил. Те бяха изцяло имиджови и с малка продължителност. За разлика от видеоматериалите, промотиращи услугите на BlackMaket, целта на тези беше да създават емоции и настроение.

Go to link
SEO оптимизация

Лесно и бързо

SEO оптимизацията на сайта на Black Market имаше допълващата роля в цялостния дигитален маркетинг на BlackMarket.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Marten X Black Market

Заложихме на имиджов и семпъл сайт с малко текст, който много добре съчетава мултимедийно и продуктово представяне с търговска част. Акцентът изцяло падаше върху дрехите ушити от Black Market и усещането, което създават. Сайтът продължава да обогатява своя уеб дизайна и да се развива, чрез добавяне на атрактивни видео и снимкови материали.

Go to link
Онлайн анализи Project post

Труден избор

Тествахме различни рекламни канали, които ни дадоха информация за това, кой е най-подходящият начин за развитието на дигиталния маркетинг на Black Market.

Go to link