Цялостна маркетинг стратегия за бизнес развитие

За целта на популяризирането на два вида услуги в естетичния център на д-р Лилия Гюдюлева - дермални филъри и лазерни процедури, и на стоматологичната практика на д-р Венцеслав Станков последователно създадохме три независими един от друг сайта, обединени от общи принципи в уеб дизайна и разработката:

За нас беше голямо предизвикателство да направим така, че да разграничим естетичния център на д-р Лилия Гюдюлева от предлаганите подобни услуги в козметичните салони, а така също и експертната дейност на д-р Венцеслав Станков от стандартната стоматологична практика.

Услугите в естетичното студио не бяха много популярни, но все пак имаше търсене. Сайтът на д-р Станков, от друга страна, беше насочен към пациенти и стоматолозите, които вече са получили препоръка за неговите експертни услуги за преглед или за професионална консултация, така че сайтът е по-скоро имиджов.

Акцентирахме върху квалификацията на д-р Станков, върху медицинското образование на д-р Лилия Гюдюлева и върху иновативната лазерна технология и успяхме да вдъхнем доверие в бъдещите пациенти и клиенти.

Изграждане на онлайн репутация

Трябваше да направим така, че да утвърдим името на д-р Лилия Гюдюлева в онлайн пространството като висококвалифициран специалист. Съдействахме за превръщането на името на д-р Венцеслав Станков в синоним на експертен професионализъм, що се отнася до естетичната и имплантологичната стоматология. Планирахме цялостна кампания за популяризиране на естетичното студио, която да обхване всички сектори на онлайн маркетинга и рекламата.

Грация, стил, професионализъм и оригинални решения за уеб дизайн

Първият от трите сайта, които разработихме, е със стилен и грациозен дизайн, показващ в най-пълна форма услугите, свързани с дермалните филъри, които предлага д-р Лилия Гюдюлева. Използвахме достатъчно количество информация, което нагледно да обясни какво представлява естетичната медицина. Добавихме и много снимки и видеоклипове, които придадоха още тежест върху внушението за професионализъм на д-р Лилия Гюдюлева.

Уеб дизайнът е направен по начин, позволяващ да изглежда еднакво добре на всички видове устройства- таблети, мобилни телефони, лаптопи и персонални компютри. Последното важи и за другите два сайта, създадени за д-р Станков и лазерните процедури. За тях използвахме сходен уеб дизайн, който модифицирахме според нуждите на всеки проект, получавайки като краен резултат контрастна сдържаност в единия случай и смела цветна визия, асоциирана с лазерната светлина - в другия.

SEO оптимизация и интернет реклама

Имахме достатъчно голям рекламен бюджет, за да успеем да разгърнем изцяло рекламната стратегия, която бяхме замислили за популяризирането на естетичния център и дейността на д-р Гюдюлева. Комбинирахме реклама в социалните мрежи, SEO и мултимедия и успяхме да създадем образ, който продава.

д-р Гюдюлева

Услуги за повече красота и самочувствие

С внимание изцяло към нуждите на клиента на естетичното студио на д-р Лилия Гюдюлева и на пациента на д-р Венцеслав Станков, експерт в областта на стоматологията. Въпреки че в началото към услугите в естетичния център нямаше много интерес, благодарение на възможностите на дигиталния маркетинг успяхме да направим така, че да популяризираме дермалните филъри и процедурите с лазер и да ги предоставим на по-широк кръг от хора.

fillers.bgGo to link
Маркетинг стратегия Project post

Последователност в стратегията

Концепцията ни за онлайн представяне на лазерните услуги в естетичния център изискваше последователни действия за спечелване и запазване на доверието на клиентите и за бързи резултати от инвестицията, направена за покупката на най-доброто лазерно оборудване на пазара в момента.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Визия, която да те отличи

Предимството на мултимедийното съдържание, представящо лазерните процедури, което беше съобразено с цялостната маркетингова концепция, е, че удовлетворява индивидуалните потребности на бизнеса.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Стилно присъствие

Направихме много стилен сайт, който трябваше да е визуално издържан и в същото време да е на много високо техническо ниво. Успяхме успешно да комбинираме голямото количество информация и изискванията за изчистен дизайн.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Фотосесия с ударение върху професионализма

Снимковият материал беше целенасочено режисиран, заснет и обработен така, че да удовлетвори целите на маркетинговата стратегия - да популяризираме дейността на д-р Станков.

Go to link
Интернет реклама Project post

Таргетирана онлайн реклама

Създадохме медия план, проведохме онлайн реклама през няколко различни канала и успяхме да достигнем до максимален брой потенциална клиенти на естетичния център на д-р Гюдюлева.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Елегантни контрасти

Използвахме вече създадена основа за уеб дизайн и надградихме с всички необходими елементи. Специфичната медицинска информация, касаеща стоматологичното лечение, беше комбинирана с премерени решения, свързани с дизайна на сайта.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Позната концепция и ексцентрични акценти

Дизайнът на сайта на лазерните услуги в естетичния център има голямо сходство с дизайна на първия сайт на д-р Гюдюлева. Особеност, грабваща вниманието, е по-смелият избор на топли и студени цветове - червено и синьо. Цялостната визия не приличаше на друго онлайн представяне на подобна услуга и беше повлияна от фотосесията и вдъхновена от представата за лазерна светлина.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Комплексна дигитална стратегия

Наложихме не просто услугата, свързана с процедурите с дермални филъри в естетичния център, а д-р Гюдюлева като професионалист. Изградихме доверие към нея и нейната работа.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Видео маркетинг в синхрон с уеб дизайна на сайта

Разработихме концепция за видео маркетинг и фотосесия, заснета в унисон с уеб дизайна на сайта на дермалните филъри.

Go to link
SEO оптимизация

SEO Оптимизация за търсачките

Подходихме деликатно към SEO оптимизацията, спазвайки всички правила за работата на Google, за да създадем разпознаваем и позитивен образ в интернет.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Създаване на имидж на експерт

Чрез онлайн презентацията на д-р Станков трябваше да покажем каква е разликата между неговата професионална дейност и стандартните стоматологични услуги. Стратегията ни за дигитално маркетиране включваше елегантен и контрастен уеб дизайн, разработка на сайт и създаване на мултимедийно съдържание.

Go to link