Мaркетинг стратегия Конкурентни предимства

Присъствието на бранда ви в интернет цели да насочи вниманието на потребителите най-вече върху конкурентните предимства на вашата фирма. Потенциалните клиенти научават за предимствата на вашия продукт/услуга чрез различни комуникационни канали. Преди да се пристъпи към осъществяването на масивна онлайн реклама, се прави анализ именно на вашите специфични предимства, а също така на конкурентите ви, на бизнес средата и на потенциалните ви клиенти. Това ви дава сигурност, че се движите в правилната посока и че по пътя няма да се появят проблеми или неясноти.

Брандинг стратегия Позициониране

Следването на подходяща за вас дигитална маркетинг стратегия и правилното позициониране на фирмата са сред основните фактори за развитие и популяризиране в интернет. Благодарение на възможностите, които дигиталният маркетинг предоставя, различните маркетингови канали може да се комбинират и да бъде създаден цялостен баранд на фирмата в онлайн пространството. Дигиталният маркетинг е предвидим и притежава отлична измеримост и възможност за внасяне на корекции.

Ефективно управление Бюджет и реализация

Трябва да помислите за управлението на бюджета си за реклама още преди реализирането на различни по вид маркетингови стратегии. Без значение дали бюджетът ви е малък или по-голям, най-важна е реалистичната оценка за бъдещите резултати. Онлайн анализът на всички рекламни канали позволява неефективните да бъдат спрени и фокусът да се насочи към тези, които дават най-добър резултат, като бюджетът за тях бъде предварително преразпределен.

Маркетинг стратегия Project post

Oнлайн присъствие, което привлича вниманието

Направата на обзавеждане е позната дейност, а продуктите от нея не са ново явление на пазара. Затова, за да привлечем вниманието на потенциалните клиенти, трябваше да изтъкнем превъзходството на Р-Стил по отношение на конкурентна цена, бързина на работа и съобразяване с конкретни желания.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Изпитани и доказани решения

Краткият срок, с който разполагахме, определи основния подход на работа по уеб дизайна и дигиталния маркетинг на Кухни Диалог. Заложихме на изпитани и доказали своята ефективност рекламни техники и канали. Опитът, с който разполагахме, ни позволи да направим прецизно маркетинг планиране на разходите за онлайн реклама и да няма изненади в постигнатите резултати.

Go to link
Маркетинг стратегия

Впечатли, изненадай, провокирай

От нас се искаше да подходим креативно и да осигурим провокативно представяне, което да позиционира услугата по различен начин от стандартните стоматологични услуги. Изградихме концепция за специална фотосесия, криейтив за съдържанието й и осъществихме координация за осъществяването й. Фотосесията трябваше да е оригинална без да се отдалечава твърде много от стоматологичните услуги.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Докажи, че си най-добрият

Използвахме комбинация от всички похвати, които предоставя дигиталният маркетинг, за да разпространим посланията на дентална клиника Камбов до максималко широк кръг от потенциални пациенти. Това определи и хомогенното присъствие в интернет. Заложихме на компилация от интернет сайт, блог и Facebook страница с допълващо се съдържание и послания.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Последователност в стратегията

Концепцията ни за онлайн представяне на лазерните услуги в естетичния център изискваше последователни действия за спечелване и запазване на доверието на клиентите и за бързи резултати от инвестицията, направена за покупката на най-доброто лазерно оборудване на пазара в момента.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Създаване на имидж на експерт

Чрез онлайн презентацията на д-р Станков трябваше да покажем каква е разликата между неговата професионална дейност и стандартните стоматологични услуги. Стратегията ни за дигитално маркетиране включваше елегантен и контрастен уеб дизайн, разработка на сайт и създаване на мултимедийно съдържание.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Комплексна дигитална стратегия

Наложихме не просто услугата, свързана с процедурите с дермални филъри в естетичния център, а д-р Гюдюлева като професионалист. Изградихме доверие към нея и нейната работа.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Цялостната концепция

Цялостната концепция за дигитален маркетинг на диригента и композитора Виктор Илиев беше съобразена с целевата група и нейните очаквания. Особеното в случая беше спецификата на таргет групата – малък брой професионалисти в сферата на класическата музика в Европа и света. От нас се искаше да планираме и изпълним кампания, която да впечатлява и да се различава от масовите презентации на диригенти и композитори.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Извърви пътя

Цялостната концепция за дигитален маркетинг на Ачерно беше изградена върху идеята за нейната дългосрочност. Тя трябваше да е гъвкава и ефективна както за стартиращото работа студио за интериорен дизайн, така и за сериозна фирма, лидер в сегмента на интериорните услуги.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Да покажеш предимствата си

Стратегията ни за дигитален маркетинг беше развита около едно ядро - предимствата на този търговец на боите Сократес пред останалите търговци. Конкурентна цена. Поръчка от всяка точка на страната. Лесна работа с онлайн магазина.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Концепция според индивидуалните нужди

Дългосрочната маркетингова стратегия за онлайн позициониране на РЕА 4 е в съответствие с особеностите, характерни за предлагането на най-висок клас мебели по поръчка.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Стъпало в развитието на бизнеса

След като професионалното онлайн представяне на PN Systems отчете успех, свързан с първия фирмен сайт, и съдейства за спечелването на доверието на клиентите, се насочихме към реализирането на проект за втори сайт на бизнеса. Наложи се да преработим и да организираме в стройна и ясна структура голямо количество разнообразна информация с технически характер. Качественият уеб дизайн допринесе за ефективното възприемане на всички подробности за металните конструкции. Заложихме на работещи стратегии за SEO оптимизация и анализиране на данните за онлайн поведението на потребителите.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Утрояване на резултатите

Целта на дигиталната маркетинг стратегия, която разработихме за PN Systems, беше фирмата да премине на следващо ниво - по-висока ефективност, предвидими и измерими резултати, спечелване на нови клиенти, възходящ растеж. Организирахме и структурирахме голямото количество техническа информация и визуални материали, които се нуждаеха от обработка. Създадохме интересен и балансиран уеб дизайн. Професионалното онлайн представяне на бизнеса го превърна в разпознаваем бранд, а SEO оптимизацията допринесе за предните позиции в търсещата машина на Google. В резултат на това броят на клиентите се увеличи в троен размер.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Изпълнени цели

Резултатът от работата ни по дигиталния маркетинга беше повече от успешен, след като в рамките на 9 месеца Ментормейт нае над 120 души. Практиката показа, че кампанията, която проведохме, доведе до по-добри и дълготрайни резултати за по-кратко време и с по-ниски разходи, отколкото би постигнала една стандартна кампания за подбор на персонал от HR специалисти.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Запомнящо се представяне

Основната цел, която преследваме чрез цялостната маркетингова стратегия за популяризиране на услугите на Дентал Комфорт в дигиталното пространство, е свързана с изпращането на правилното послание към потенциалните пациенти на клиниката и изграждането на дългосрочно доверие.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Форматиране на впечатлението

Дългосрочната маркетингова стратегия за бизнес развитие на Сити-Евро беше насочена към цялостна трансформация в поведението на потенциалните клиенти на бизнеса. Целта беше да покажем, че екипът е специализиран не само в строителната дейност, но в много по-широка гама от услуги.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Стъпка по стъпка

Работата ни за Black Market се отличаваше с това, че клиентът дойде при нас само с бегла идея за развитие на бизнес с ушиване на дрехи по поръчка. Заедно разработихме цялостната концепция за дигитален маркетинг на фирмата и нейното промотиране – как да бъде представена, пред каква целева група, в какъв ценови клас. След като успешно наложихме BlackMarket като ателие за цялостен стайлинг и професионално ушиване на дрехи по поръчка, решихме да предложим и самостоятелна модна линия.

Go to link