Изграждане на цялостна концепция

Да включите качествени мултимедийните продукти в маркетинговата си стратегия е гаранция за вашия успех. За реализацията им са необходими професионална техника и опит в подготовката на сценария, логистиката, заснемането, монтажа, обработката, както и правилна стратегия за популяризиране на различни видео и фотографски продукти. Крайната цел при създаването на въздействащи и ефективни реклами е да продадат вашия продукт/услуга и да наложат вашата марка на пазара.

Корпоративен или рекламен видео маркетинг

За професионалното заснемане на рекламни видеа и за достигането им до потенциалните ви клиенти, т.е. за тяхното интегриране във вашия уеб сайт, фирмен блог или страница в социалните мрежи, са задължителни два компонента: богат опит в тази сфера, както и наличие на необходимите технически средства. Важно е да получите професионална преценка за това, какъв да бъде контекстът на видеото и как да бъде заснето така, че да ви донесе максимално добри резултати.

Рекламна фотография

Ефектът, който бихте постигнали върху потребителите с една професионална фотосесия, се характеризира с висока възвращаемост както в краткосрочен, така и в дългосрочен план. Средствата за въздействие на добре направените снимки позволяват да разкажете на потенциалните си клиенти за себе си, и то не чрез думи, а чрез образи, да покажете възможностите на своя бизнес по атрактивен, грабващ вниманието и запомнящ се начин.

Видео маркетинг и фотография

Гледна точка

Основната част от презентацията на Виктор Илиев беше чрез аудио и видео материали. Най-доброто представяне на един артист е искреното споделяне от първо лице. Затова съществена част от видео материалите заемаше личният разказ на диригента за неговите персонални успехи и за това как той гледа на своето изкуство.

Видео маркетинг и фотография

Видео маркетинг в синхрон с уеб дизайна на сайта

Разработихме концепция за видео маркетинг и фотосесия заснета в унисон с уеб дизайна на сайта.

Видео маркетинг и фотография

Рекламна фотосесия

Рекламна фотосесия, която планирахме и изпълнихме, беше основана на стратегията за дигитален маркетинг на стоматологичната услуга. Разработихме първоначален криейтив, който да е в унисон с уеб дизайна на сайта и с поставените цели: да разчупи представите за стоматологията, като покаже различно отношение към услугата.

Видео маркетинг и фотография

Промо видео

Създаването на поредица от видео материали беше един от най-съществените моменти от видео маркетинга на проекта. Именно те бяха основния инструмент за привличане на клиенти. Защото атрактивното представяне на един стайлинг изисква не толкова текст, колкото добра визия и качествен уеб дизайн.

Видео маркетинг и фотография

Онлайн видео присъствие

Онлайн видеото е успешен метод за комуникация с хората, които се интересуват от своето здраве. Големият брой видео материали на различни теми ни позволи да осигурим регулярност при тяхното популяризиране и поддържане на интереса към услугите висок.

Видео маркетинг и фотография

Доверие и интерес

Избрахме да представим компанията от първо лице, така че казаното да буди доверие и интерес. За целта заснехме и обработихме поредица от интервюта с ключови лица в „Ментормейт”

Видео маркетинг и фотография

Стратегия за видео маркетинг

Видеото, публикувано на интернет сайта на фирмата, предизвика силен интерес сред посетителите. А анализът на тяхното поведение показа, че хората, които са гледали видео материала, прекарват повече време на сайта или посещават шоурума и правят поръчка.

Видео маркетинг и фотография

Мейкинг и вдъхновение

За да популяризираме и наложим новата колекция на DJ Мартен, създадохме отделна поредица от видео материали, при които наблегнахме на характерен стил. Те бяха изцяло имиджови и с малка продължителност. За разлика от видео материалите, промотиращи услугите на BlackMaket, целта на тези беше да създават емоции и настроение.

Видео маркетинг и фотография

Видео маркетинг

Видео, което заснехме, предизвика много голям интерес и след подходящото промотиране достигна до изключително голям брой хора и беше гледано от над 40 000 души. Другият видео материал, който направихме за „Ачерно” е видян от над 15 000 души.