Когато трябва да се пребориш с конкуренцията

Стремежът ни беше да позиционираме бизнеса на клиентите си като представител на боите Сократес за България. Разбира се, предизвикателството пред дигиталния маркетинг е по-голямо, ако даден продукт се предлага на българския пазар и от други вносители, както е в случая на Сократес. Боите и лаковете с тази марка са от високия сегмент на средния клас. Не са най-популярните в търговската мрежа, но с нарастващото търсене вече могат да се открият както в по-малки специализирани магазини, така и в големите строителни вериги.

Да познаваш предимствата си

Основните предимства на онлайн магазина, който създадохме, са няколко. На първо място е привлекателната цена, на която се предлагат продуктите. Второто място е за възможността те да бъдат поръчани от всяка точка на страната, дори от най-малките населени места, където няма строителни магазини, и да бъдат доставени с куриер в рамките на кратък срок. Следващо предимство в списъка е опростеният уеб дизайн на сайта, който позволява лесна ориентация и бърза поръчка.

Да се справиш с предизвикателствата, за да постигнеш целта

Оказа се, че характерът на предлагания продукт не позволява да предприемем обичайния ход, за да осигурим подходящи визуални материали, а именно организиране на фотосесия. Беше необходимо нещо различно, което надхвърля представянето на продукта чрез неговата опаковка. Искахме да представим по-високо качество от това на опаковките, както и по-разчупени композиции. Чрез 3D-визуализации представихме продуктите в нова светлина.

Дългосрочни решения за успех

Подходящото онлайн присъствие на бизнеса може да направи чудеса, но само ако посланията му са насочени към правилните хора и ако се съчетае с точните инструменти на дигиталния маркетинг. Рекламните кампании за популяризиране на Сократес в Google и Facebook тепърва предстоят.

Маркетинг стратегия

Нещата, които работят

Работата върху онлайн маркетингови кампании дава богат опит в оценяването на ефективността на различни дейности и канали в зависимост от поставените цели и конкретните ситуации. Натрупаното know-how от работата по дигиталния маркетинг на продуктите на нашите клиенти се изразява в способност за взимане на конкретни решения за това, какво би било ефективно и какво не в зависимост от вида бизнес, конкурентната среда и заложените цели. Спестявате ненужни разходи и оптимизирате бюджета за реклама, същевременно извличайки максимума от възможностите на дигиталния маркетинг.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

3D визуализации на кутии с бои

Когато условията го налагат и стандартните маркетингови решения не работят, намираме алтернатива - в случая на Сократес, заменихме снимките на кутии с бои с 3D визуализации.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Изчистена визия и ясни послания

Без лутане, без объркване, без разсейване – всичко това в името на потребителя, който иска да получи онова, от което се нуждае. Следвахме слогана на минимализма – "По-малкото е повече", за да създадем красив и функционален онлайн магазин за бои и лакове с марка Сократес.

Go to link