Последователно изграждане на образ на бизнеса във Facebook

Работата ни по разгръщането на фирмения образ на РЕА 4 протече на два основни етапа. Първо създадохме бизнес профил и цялостен медия план, включващ различни публикации. Цел беше демонстрирането на консистентност на качеството на работата. Искахме да покажем, че ако даден продукт е изключителен, то не е по изключение, а като част от редица изключителни продукти, в случая редица проекти за мебели. Под една или друга форма споделихме съдържанието на вече готовия уеб сайт, като обърнахме внимание не само на начина, по който е поднесена информацията, но и на логиката и последователността на появата ѝ, а и на времето, в което следва да се появи в таймлайна на потребителите.

На второ място се погрижихме за рекламата във Facebook. Трябваше да провокираме контакт лице в лице, а не анонимно онлайн запитване, за да може потенциалният клиент да се увери на живо и в качеството на работа, и във вниманието към детайла, и в индивидуалното отношение.

Да откриеш хората, които ще те търсят, преди те да са те намерили

Достигнахме до извода, че социалните мрежи са най-подходящият канал за маркетиране на услугите на РЕА 4 и генериране на трафик на уеб сайта. Ключов фактор за успеха на рекламните кампании във Facebook беше прецизното таргетиране на аудиторията, до която достигат посланията. Определянето на профила на хората, които могат да се превърнат в клиенти на фирмата, беше сложна задача с много неизвестни. Преимущество беше, че комплексното използване на потенциала на социалната мрежа позволява насочване на рекламите според отчитането на множество демографски характеристики.

Спечелването на ангажирани последователи и лоялни клиенти изисква време

Резултатите, които се постигат чрез следване на добра стратегия в социалните мрежи, не са незабавни. Те са незначителни отначало и все по-осезаеми в хода а времето, както сочат онлайн анализите и данните, които получаваме от клиентите ни за интереса към тяхната работа. Същинският ефект от маркетинга в социалните мрежи за фирмите, които предлагат по-висок клас услуги, не е бърз. Спечелването на доверието на хората е постепенен процес.

Повечето потребители в социалната мрежа не са хора, които ще реагират мигновено на рекламата - те не търсят точно такива мебели точно сега. Идеята е да се достигне до онези, които ще се интересуват от услугата в някакъв момент в бъдещето, да се привлече тяхното внимание и да се запази. Докато проявят активен интерес и поръчат обзавеждане, обикновено минават поне няколко месеца, но изборът им е съзнателен и сигурен. Изграждането на подобна мрежа от последователи е смислена инвестиция, защото те са уверени в качеството на продукта, доволни са от изпълнението, а следователно и лоялни, и биха го препоръчали на близки и приятели.

Уеб дизайн и разработка Project post

Впечатляващ и нестандартен уеб имидж

Постарахме се да създадем стилен и оригинален маркетингов продукт - уеб сайт на РЕА 4, който не прилича на другите сайтове. Впуснахме се в по-сложно изпълнение - нестандартни решения, анимации, ефекти. Направихме стилен и хармоничен уеб дизайн, който се забелязва и се запомня. Обработихме подадените материали. Написахме оригинално съдържание. Погрижихме се за сигирността и работата на мобилни устройства.

Go to link
Онлайн анализи Project post

Ефективност на действията

Онлайн анализите са в центъра на маркетинговите ни усилия. Те ни позволиха да изберем най-подходящите канали за маркетиране на услугата на РЕА 4.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Концепция според индивидуалните нужди

Дългосрочната маркетингова стратегия за онлайн позициониране на РЕА 4 е в съответствие с особеностите, характерни за предлагането на най-висок клас мебели по поръчка.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Да спечелиш доверието

Обработихме подадените снимки, за да ги превърнем в консистентно визуално съдържание. Заснехме видеоматериали, които показват високото качество на мебелите.

Go to link