Концепция за дигитален маркетинг в съответствие с индивидуалните нужди на бизнеса

Изработихме дългосрочна стратегия за популяризиране на услугите на РЕА 4 - фирма, чиято сфера на дейност е производството на висококачествени мебели по поръчка. По пътя се сблъскахме с някои предизвикателства. Маркетинговата стратегия трябваше да работи в именно този сегмент от пазара - високия клас. РЕА 4 прави луксозни мебели, но няма претенции, че са скъпи, т.е. не филтрира клиентите си според цената. Имаше още едно условие - бюджетът за реклама беше ограничен. По правило маркетирането на продукти и услуги в по-високия ценови клас изисква и големи инвестиции за реклама.

Предизвикателствата при маркетирането на висок клас мебели по поръчка

Сложността на ситуацията идваше още от спецификата на изработването на мебели по поръчка - продажбите не могат да бъдат директни. Освен това онлайн запитването за оферта на сайта не би довело реални клиенти. Цената, която не е конкурентно ниска, би отблъснала клиентите, ако те не се уверят с очите си в изключителното качество на предлаганите продукти и във възможността на специалистите в мебелното производство да се съобразят с всички изисквания и желания, колкото и да са нестандартни или сложни за осъществяване. Контактът задължително трябва да бъде персонализиран, за да бъде проявено специално внимание към всеки клиент и да се докаже високото ниво на работа във фирмата. Качеството на мебелите, изложени в магазина на РЕА 4, е видимо на живо.

Уеб сайт, създаден с внимание към детайла

Идеята за уеб дизайна и разработката на фирмения сайт на РЕА 4 беше да е издържан в стилово отношение и да впечатлява с всички включени в него детайли. Изключителността на сайта трябваше да отговаря на изключителността на изработеното от РЕА 4 обзавеждане. Концепцията, към която се придържахме, беше относително сложна. Заложихме на елементи, които са нестандартни, на умерена употреба на необичайни ефекти, на анимации.

В търсене на най-ефективния рекламен канал

Още в началото на работата ни за популяризиране на РЕА 4 се погрижихме да анализираме условията за успех на онлайн представянето на бизнеса. Онлайн анализите позволяват да се избере най-ефективният рекламен канал, който би донесъл най-големи ползи и печалби на фирмата. Процесът по анализиране на средата е динамичен и изисква време. Правят се множество тестове, докато се уцели точната стратегия, която би привлякла клиенти.

Маркетинг стратегия

Нещата, които работят

Работата върху онлайн маркетингови кампании дава богат опит в оценяването на ефективността на различни дейности и канали в зависимост от поставените цели и конкретните ситуации. Натрупаното know-how от работата по дигиталния маркетинг на продуктите на нашите клиенти се изразява в способност за взимане на конкретни решения за това, какво би било ефективно и какво не в зависимост от вида бизнес, конкурентната среда и заложените цели. Спестявате ненужни разходи и оптимизирате бюджета за реклама, същевременно извличайки максимума от възможностите на дигиталния маркетинг.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Впечатляващ и нестандартен уеб имидж

Постарахме се да създадем стилен и оригинален маркетингов продукт - уеб сайт на РЕА 4, който не прилича на другите сайтове. Впуснахме се в по-сложно изпълнение - нестандартни решения, анимации, ефекти. Направихме стилен и хармоничен уеб дизайн, който се забелязва и се запомня. Обработихме подадените материали. Написахме оригинално съдържание. Погрижихме се за сигирността и работата на мобилни устройства.

Go to link
Онлайн анализи Project post

Ефективност на действията

Онлайн анализите са в центъра на маркетинговите ни усилия. Те ни позволиха да изберем най-подходящите канали за маркетиране на услугата на РЕА 4.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Да спечелиш доверието

Обработихме подадените снимки, за да ги превърнем в консистентно визуално съдържание. Заснехме видеоматериали, които показват високото качество на мебелите.

Go to link