Функционален сайт

Целта ни беше уеб сайтът на Р-Стил да създава усещане за съвременен начин на предлагане на услуга, която вече е добре позната. Идеята беше да отличим бизнеса от всички останали фирми в тази сфера на дейност, които са застинали в миналото, без да се променят заедно с динамичната среда на пазара. Ние се опитахме да разграничим Р-Стил от тях: посланията на сайта са ясни, интеракцията от страна на потребителите - интуитивна и лесна, нюансите, които избрахме за дизайна , са ярки и жизнерадостни.

Организиране на информацията

Обемът на информацията, която трябваше да анализираме, редактираме и организираме в ясна структура, не беше голям. По тази причина беше важно да намерим точното място на всеки факт и да попада право в целта. Съдържанието трябваше да е максимално полезно за потребителите на интернет страницата.

Форма за онлайн запитване

Централно място в сайта има формата за запитване. Тя е много важен инструмент за връзка с клиентите. Именно поради това ѝ отделихме време и внимание. Всъщност създадохме три вида форми за запитване - по съществуващ проект, по скица на клиента и за отделна мебел. Обсъдихме всички подробности с представителите на мебелната фирма и в запитванията включихме детайлни въпроси, които, от една страна, улесняват потребителите, а от друга, дават на специалистите максимално точна информация, на базата на която те изготвят оферта на потенциалния клиент.

Безкомпромисна сигурност

Ние не използваме готови системи за управлението на съдържанието като Wordpress например. Това ни позволява напълно да контролираме маркетинговия продукт, който създаваме. Няма неприятни изненади, когато нещо се обърка. Ако сайтът работи, това означава, че наистина работи, без клопки, без да зависи от външни фактори. Друго основно предимство е бързото зареждане, благодарение на което не се налага потребителят на сайта да чака. Освен това решенията, които предлагаме, са устойчиви във времето, а редизайнът, смяната на съдържание и нанасянето на всякакви корекции са лесни.

Оптимизация за работа на мобилни устройства

Обърнахме сериозно внимание на работата на сайта на Р-Стил на мобилни устройства. Целта е съдържанието да бъде достъпно, сайтът да работи и да изглежда добре на устройства с всякакъв размер на екрана. Вложихме време и усилия, за да адаптираме формата за запитване за работа на всякакви устройства - смартфони, таблети, мобилни телефони.

Уеб дизайн и разработка

Различен поглед

Нашата цел е бизнесът ви да получи възможно най-доброто онлайн представяне. Готовите решения биха наложили ограничения в уеб дизайна или функционалността на сайта ви. От друга страна, благодарение на индивидуален подход към нуждите ви и задълбочени разисквания с вас се гарантира не само красота и атрактивност, но и максимална ефективност и висока добавена стойност.

Интернет сайтът е средство за привличане на клиенти, което има предварително определена цел и живот. Известно е, че ефективността или животът на един уеб сайт в повечето случаи е между 2 години и 5 години. След този период е необходимо той да бъде преправен, да се направи редизайн във връзка с навлезли нови технологии в дигиталния маркетинг или с активност от страна на конкуренцията ви.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Oнлайн присъствие, което привлича вниманието

Направата на обзавеждане е позната дейност, а продуктите от нея не са ново явление на пазара. Затова, за да привлечем вниманието на потенциалните клиенти, трябваше да изтъкнем превъзходството на Р-Стил по отношение на конкурентна цена, бързина на работа и съобразяване с конкретни желания.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Видеоматериали, скъсяващи дистанцията

Заснехме три видеоматериала, чиято цел беше да спечелим първо вниманието, а впоследствие и доверието на потенциалните клиенти.

Go to link
Интернет реклама Project post

Онлайн реклама, насочена към правилните хора

За популяризиране на услугите на Р-Стил избрахме комуникационните канали, които ще бъдат най-ефективни и ще доведат до най-големи печалби. Чрез онлайн рекламата успяхме да насочим маркетинговите послания към правилните хора - онези, които лесно ще се превърнат в клиенти на фирмата. Това ни позволи да контролираме количеството на поръчките чрез рекламния бюджет и кампаниите.

Go to link