Избор на точните рекламни канали

Още в началния етап на планиране на стратегията за дигитален маркетинг на Р-Стил обсъдихме с клиентите си комуникационните канали, които биха били най-ефективни. Важно е подходът към всеки бизнес да бъде индивидуален, защото средата, в която се развива, е конкретна. Няма наръчник с универсални правила, следването на които води до успеха.

Индивидуален подход

В случая например SEO оптимизацията, която обикновено е базисно условие за постигане на осезаем резултат, не беше водеща в стратегията ни за дигитален маркетинг. Защо? В мрежата има много други български сайтове на фирми, които са по-големи от Р-Стил, съдържащи много повече информация, а съответно и повече ключови думи, свързани с мебелите. Те няма как да бъдат изместени от първите места в индексите на търсещите машини като тази на Google.

Прецизно таргетирана онлайн реклама

Беше ни необходимо решение за популяризиране на дейността на фирмата, което отговаря на конкретните нужди. Такова решение е онлайн рекламата, която води точните хора - онези, които може да се превърнат в клиенти. Освен това този инструмент предлага пълен контрол над потока от поръчки. Хората се привличат благодарение на парите, които са похарчени за реклама. Регулирането на работния процес и печалбите се осъществява чрез регулиране на рекламния бюджет.

Когато сайтът на Р-Стил започна да работи, трафикът също стартира, а с него заваляха и онлайн запитванията. Добрите резултати не закъсняха. Поръчките се увеличиха няколкократно.

Интернет реклама

Създадена, за да продава

Сериозната работа по вашата онлайн реклама предполага провеждане на консултации относно нейния вид, а така също и развиване на индивидуална рекламна концепция за вашето запомнящо се представяне. Целта е не само да бъде привлечено вниманието на потенциалните ви клиенти, но и те да бъдат провокирани да научат повече за вашия продукт или услуга и от потенциални да се превърнат в реални клиенти.

Реализацията на различни по вид и мащабност рекламни кампании дава богат професионален опит. Създават се наблюдения, кои канали и какъв вид онлайн реклама би била най-ефективна за вашия бизнес, както и какъв е минималният бюджет за постигане на първоначално рекламно насищане.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Oнлайн присъствие, което привлича вниманието

Направата на обзавеждане е позната дейност, а продуктите от нея не са ново явление на пазара. Затова, за да привлечем вниманието на потенциалните клиенти, трябваше да изтъкнем превъзходството на Р-Стил по отношение на конкурентна цена, бързина на работа и съобразяване с конкретни желания.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Традиционна услуга. Съвременен уеб дизайн

Уеб дизайнът и разработката на сайта на Р-Стил целяха да постигнат оригинално, интересно и цветно онлайн присъствие на един традиционен бизнес - стратегия, която да го отличи от всички останали в същата сфера на дейност - производството и предлагането на мебели. Ясни послания, кратко съдържание, лесна интеракция, свежи нюанси.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Видеоматериали, скъсяващи дистанцията

Заснехме три видеоматериала, чиято цел беше да спечелим първо вниманието, а впоследствие и доверието на потенциалните клиенти.

Go to link