Да спечелиш доверието на клиентите

Видеоматериалите бяха изключително важен маркетингов инструмент от цялостната стратегия за популяризиране на услугите на Р-Стил. Успехът на мултимедийните материали се дължи на по-високата степен на реалистичност на въздействието, което създават в сравнение не само с думите, но и със снимките.

Полезно и въздействащо съдържание

Ключови моменти от създаването на мултимедийно съдържание с рекламна цел са не само опитът в тази сфера и наличието на подходящите технически средства, но и професионалната преценка за контекста, в който ще бъде поставен материалът.

Eдна от големите мебелни фабрики

Първият материал, който заснехме, целеше да покаже професионализма на членовете на екипа на Р-Стил. Фокусът в него беше поставен върху качеството на тяхната работа по време на монтиране на вече готово обзавеждане. Все пак става дума за голяма мебелна фабрика, предлагаща конкурентни цени, и не бива да остава и капка съмнение, че това не е за сметка на качеството на продуктите и услугите.

Мебели по поръчка, произведени в България

В друго видео заложихме на демонстрация от резултатите от дейността на формата. Ударението беше поставено върху завършени мебели, изработени от тях. Модерно и цветно обзавеждане на всекидневна, няколко спални, мебели за кухня в класически стил. Всички те целят да покажат професионалното изпълнение на производството.

Запитване по съществуващ проект

Третият видеоклип има по-скоро информативен характер. Той се отнася до начина, по който клиентите могат да изпратят запитване чрез фирмения сайт, и до подробностите, свързани с него. Заснехме материали за трите вида онлайн запитване - по съществуващ проект, по скица, която самите те са начертали, или за отделна мебел, с която да допълнят обзавеждането си. Във видеото също нагледно са илюстрирани материалите и специфичните технологии, които могат да бъдат вложени в мебелите.

Видео маркетинг и фотография

Това, което не може да бъде казано с думи

Една снимка казва повече от 1000 думи, а доброто видео казва колкото 1000 снимки. Именно тук се крие силата на дигиталния маркетинг. Водещи за интернет присъствието ви вече не са само уеб дизайнът и съдържанието на сайта ви. Въздействието на видеоклиповете и кратките филми върху възприятията на хората е огромно и когато тези материали са съобразени с цялостния дигитален маркетинг и реклама и са промотирани по правилния начин, неминуемо водят до привличане на нови клиенти.

Майсторството в заснемането и промотирането на видеоклипове се изразява в това, че те не просто представят вашия бизнес по най-добрия възможен начин, но и създават силни емоции и превръщат клиентите ви в истински почитатели на вашия продукт или услуга.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Oнлайн присъствие, което привлича вниманието

Направата на обзавеждане е позната дейност, а продуктите от нея не са ново явление на пазара. Затова, за да привлечем вниманието на потенциалните клиенти, трябваше да изтъкнем превъзходството на Р-Стил по отношение на конкурентна цена, бързина на работа и съобразяване с конкретни желания.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Традиционна услуга. Съвременен уеб дизайн

Уеб дизайнът и разработката на сайта на Р-Стил целяха да постигнат оригинално, интересно и цветно онлайн присъствие на един традиционен бизнес - стратегия, която да го отличи от всички останали в същата сфера на дейност - производството и предлагането на мебели. Ясни послания, кратко съдържание, лесна интеракция, свежи нюанси.

Go to link
Интернет реклама Project post

Онлайн реклама, насочена към правилните хора

За популяризиране на услугите на Р-Стил избрахме комуникационните канали, които ще бъдат най-ефективни и ще доведат до най-големи печалби. Чрез онлайн рекламата успяхме да насочим маркетинговите послания към правилните хора - онези, които лесно ще се превърнат в клиенти на фирмата. Това ни позволи да контролираме количеството на поръчките чрез рекламния бюджет и кампаниите.

Go to link