Дългосрочни отношения и ангажираност

Социалните мрежи бяха подходяща платформа за информиране и образоване на настоящите клиенти на Дентална Клиника Камбов. Присъствието там беше много целенасочено и премерено. Информацията, снимковият и видеоматериал във Facebook имаше допълваща роля към уеб дизайна на интернет сайта и социалната мрежа успешно се наложи като място за комуникация и поддържане на интереса сред пациентите.

Търсехме дългосрочни отношения и ангажираност и затова не ползвахме готови групи от хора. Заложихме на доброволното присъединяване и провокирахме хората сами да харесат страницата във Facebook. Публикувахме интересни и полезни текстове от уеб сайта и блога на д-р Камбов и скоро феновете на страницата надхвърлиха 2000 души.

Познай пломбата

Един от печелившите подходи, като част от дигиталния маркетинг, беше създаването на поредица от игри "Познай пломбата". Игрите не само поддържаха интереса сред феновете на страницата по забавен и неангажиращ начин, но ни позволяваха да покажем снимки, онагледяващи прецизната работа и отличните резултати от лечението при Дентална Клиника Камбов. Така засилихме доверието в неговия професионализъм, създадохме имидж за работа на високо ниво и разширихме кръга от потенциални клиенти.

Маркетинг стратегия Project post

Докажи, че си най-добрият

Използвахме комбинация от всички похвати, които предоставя дигиталният маркетинг, за да разпространим посланията на дентална клиника Камбов до максималко широк кръг от потенциални пациенти. Това определи и хомогенното присъствие в интернет. Заложихме на компилация от интернет сайт, блог и Facebook страница с допълващо се съдържание и послания.

Go to link
SEO оптимизация Project post

SEO oптимизация

SEO Оптимизацията на интернет сайта заемаше централно място в стратегията ни за дигитален маркетинг и за популяризиране на практиката на д-р Камбов

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Уеб дизайн, който печели доверие

Сайтът беше замислена така, че да позволява лесни промени и актуализации. В рамките на работата ни по проекта правихме съществени изменения в структурата и визията на сайта 3 пъти, докато достигнем до най-подходящия формат, който да предоставя максимално голямо количество информация по най-атрактивния начин.

Go to link
Интернет реклама

Защо и как?

Стъпвайки на информация от анализираните данни за поведението на потенциалните пациенти идващи на сайта, успяхме да постигнем отлични резултати с разумен бюджет за онлайн реклама.

Go to link
Информационни технологии Project post

В услуга на пациента

Създадохме електронен картон, за да ангажираме дълготрайно пациентите и да повишим не само тяхното доверие, но и лоялност.Електронният картон позволява на всеки да следи хода на лечението си онлайн, да планира следващите си посещения и профилактични прегледи. Предвидихме възможност електронният картон да бъде не само персонален, но и семеен.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Онлайн видео присъствие

Онлайн видеото е успешен метод за комуникация с хората, които се интересуват от своето здраве. Големият брой видеоматериали на различни теми ни позволи да осигурим регулярност при тяхното популяризиране и поддържане на интереса към услугите висок.

Go to link
Онлайн анализи

Всичко или нищо

Ефекта от правилното представяне преобърна поведението на посетителите на сайта и ги превърна в пациенти.

Go to link