Професионализъм и изпипване на всеки детайл

Използвахме комбинация от всички похвати, които предоставя дигиталният маркетинг, за да разпространим посланията до максималко широк кръг от потенциални пациенти. Това определи и хомогенното присъствие в интернет. Заложихме на компилация от интернет сайт, блог и Facebook страница с допълващо се съдържание и послания.

Уеб дизайнът на сайта трябваше да е също толкова прецизен и стилен, колкото услугите, които искахме да наложим. Целта ни беше да постигнем трайно добри резултати, привличайки пациенти-лоялни клиенти, а не бърз, но краткотраен ефект.

Информиране и образоване на пациенти

Ето защо, съсредоточихме цялостната маркетинг кампания върху информирането и образоването на потенциалните и реалните пациенти посредством поредица от тематични статии и видеоматериали.

Всеки текст и видео представяше по стегнат и сравнително консервативен начин уменията на специалистите в Дентална Клиника Камбов и стоматологичните услуги, които те предлагат, внушавайки доверие в уменията и професионализма им.

Маркетинг стратегия

Нещата, които работят

Работата върху онлайн маркетингови кампании дава богат опит в оценяването на ефективността на различни дейности и канали в зависимост от поставените цели и конкретните ситуации. Натрупаното know-how от работата по дигиталния маркетинг на продуктите на нашите клиенти се изразява в способност за взимане на конкретни решения за това, какво би било ефективно и какво не в зависимост от вида бизнес, конкурентната среда и заложените цели. Спестявате ненужни разходи и оптимизирате бюджета за реклама, същевременно извличайки максимума от възможностите на дигиталния маркетинг.

Go to link
SEO оптимизация Project post

SEO oптимизация

SEO Оптимизацията на интернет сайта заемаше централно място в стратегията ни за дигитален маркетинг и за популяризиране на практиката на д-р Камбов

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Уеб дизайн, който печели доверие

Сайтът беше замислена така, че да позволява лесни промени и актуализации. В рамките на работата ни по проекта правихме съществени изменения в структурата и визията на сайта 3 пъти, докато достигнем до най-подходящия формат, който да предоставя максимално голямо количество информация по най-атрактивния начин.

Go to link
Интернет реклама

Защо и как?

Стъпвайки на информация от анализираните данни за поведението на потенциалните пациенти идващи на сайта, успяхме да постигнем отлични резултати с разумен бюджет за онлайн реклама.

Go to link
Информационни технологии Project post

В услуга на пациента

Създадохме електронен картон, за да ангажираме дълготрайно пациентите и да повишим не само тяхното доверие, но и лоялност.Електронният картон позволява на всеки да следи хода на лечението си онлайн, да планира следващите си посещения и профилактични прегледи. Предвидихме възможност електронният картон да бъде не само персонален, но и семеен.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Онлайн видео присъствие

Онлайн видеото е успешен метод за комуникация с хората, които се интересуват от своето здраве. Големият брой видеоматериали на различни теми ни позволи да осигурим регулярност при тяхното популяризиране и поддържане на интереса към услугите висок.

Go to link
Онлайн анализи

Всичко или нищо

Ефекта от правилното представяне преобърна поведението на посетителите на сайта и ги превърна в пациенти.

Go to link