SEO оптимизацията като част от стратегията за дигитален маркетинг

След мащабната рекламна кампания имахме достатъчно данни, с които да анализираме поведението на клиентите. След като знаехме какво искат да видят посетителите на сайта, решихме да преминем към оптимизация за търсенето в Google.

Поставихме акцента върху две основни части от SEO оптимизацията - работа върху уеб сайта и изграждането на мрежа от линкове - линкбилинга. В създаването на текста спазихме всички изисквания за качествено съдържание, което да е полезно за посетителите на уеб сайта. Заложихме и на SEO техники, които при търсене да акцентират върху най-важните ключови думи от текста. Изградихме голяма мрежа от тематични линкове, които да подобрят класирането в Google. Свързахме линковете към ключовите думи, описващи най-добре бизнеса на д-р Лилия Гюдюлева, без да пренебрегваме факта какво търсят хората в интернет.

Успяхме да направим SEO оптимизацията по начин, който да е в пълен синхрон с алгоритъма на търсещите машини и резултатите не закъсняха. Усилията ни се увенчаха с успех и уеб сайтът на дермалните филъри на д-р Лилия Гюдюлева се позиционира на челни позиции по всички предварително заложени ключови думи. Уеб сайтът излиза на първа страница не само по всички видове процедури, които се предлагат от д-р Лилия Гюдюлева.

SEO оптимизация

Дългосрочно добри резултати при търсене

SEO oптимизацията на един уеб сайт е в основата на неговото добро позициониране от търсещите машини. От първостепенно значение е да бъде осигурено устойчиво присъствие на вашия сайт на челни места в индекса с резултати. Съдържанието на сайта ви може да бъде подготвено така, че да се подпомогне видимостта на първа страница на Google. Най-доброто решение за вас винаги идва в следствие от оценка за оптималната цена – присъствие чрез методите на вътрешното оптимизиране на съдържание, SEO оптимизация с цел изграждане на мрежа от линкове или комбинация от двете.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Последователност в стратегията

Концепцията ни за онлайн представяне на лазерните услуги в естетичния център изискваше последователни действия за спечелване и запазване на доверието на клиентите и за бързи резултати от инвестицията, направена за покупката на най-доброто лазерно оборудване на пазара в момента.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Визия, която да те отличи

Предимството на мултимедийното съдържание, представящо лазерните процедури, което беше съобразено с цялостната маркетингова концепция, е, че удовлетворява индивидуалните потребности на бизнеса.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Стилно присъствие

Направихме много стилен сайт, който трябваше да е визуално издържан и в същото време да е на много високо техническо ниво. Успяхме успешно да комбинираме голямото количество информация и изискванията за изчистен дизайн.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Фотосесия с ударение върху професионализма

Снимковият материал беше целенасочено режисиран, заснет и обработен така, че да удовлетвори целите на маркетинговата стратегия - да популяризираме дейността на д-р Станков.

Go to link
Интернет реклама Project post

Таргетирана онлайн реклама

Създадохме медия план, проведохме онлайн реклама през няколко различни канала и успяхме да достигнем до максимален брой потенциална клиенти на естетичния център на д-р Гюдюлева.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Елегантни контрасти

Използвахме вече създадена основа за уеб дизайн и надградихме с всички необходими елементи. Специфичната медицинска информация, касаеща стоматологичното лечение, беше комбинирана с премерени решения, свързани с дизайна на сайта.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Позната концепция и ексцентрични акценти

Дизайнът на сайта на лазерните услуги в естетичния център има голямо сходство с дизайна на първия сайт на д-р Гюдюлева. Особеност, грабваща вниманието, е по-смелият избор на топли и студени цветове - червено и синьо. Цялостната визия не приличаше на друго онлайн представяне на подобна услуга и беше повлияна от фотосесията и вдъхновена от представата за лазерна светлина.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Комплексна дигитална стратегия

Наложихме не просто услугата, свързана с процедурите с дермални филъри в естетичния център, а д-р Гюдюлева като професионалист. Изградихме доверие към нея и нейната работа.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Видео маркетинг в синхрон с уеб дизайна на сайта

Разработихме концепция за видео маркетинг и фотосесия, заснета в унисон с уеб дизайна на сайта на дермалните филъри.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Създаване на имидж на експерт

Чрез онлайн презентацията на д-р Станков трябваше да покажем каква е разликата между неговата професионална дейност и стандартните стоматологични услуги. Стратегията ни за дигитално маркетиране включваше елегантен и контрастен уеб дизайн, разработка на сайт и създаване на мултимедийно съдържание.

Go to link