Стилен уеб дизайн за експерти

Може да се каже, че уеб дизайнът на сайта на д-р Венцеслав Станков studiostankov.com е своеобразно продължение на дизайна, разработен за първия сайт на естетичния център на д-р Лилия Гюдюлева - fillers.bg. Запазихме познатите тенденции и заложихме на елегантност и умерени контрасти - черно и бяло, светло и тъмно. Внушението, което се създава, е за надеждност, заслужаваща доверие, за безусловно качество на работата на професионалиста. Това е сайт, посещаван от хора, които вече са получили препоръка за услугите на д-р Станков, независимо дали като лекуващ стоматолог, като обучаващ лектор, или като консултант за по-сложните казуси.

Пълен контрол над маркетинговия продукт

И този уеб сайт е съобразен с най-високите технически изисквания за функционалност, сигурност на информацията, бързо зареждане, интуитивно и лесно използване. Предимството на нашите сайтове, включително на сайта на д-р Станков, е, че не разчитаме на готови системи за управление на съдържанието и това ни дава пълен контрол над маркетинговия продукт. Освен това сайтът е оптимизиран за работа с устройства с всякакъв размер на екрана.

Персонализирани акценти

Когато целта на дигиталния маркетинг е популяризирането на персонален бранд, както в случая, ключови са всички подробности, свързани с лицето на бранда - д-р Венцеслав Станков. Цялостната ни концепция беше да поставим фокус върху професионалните му качества, неговата висока квалификация и иновативни методи на работа. Видимо е и на главното меню на сайта, в което включихме дори график за консултации. Това е стратегически ход: превърнахме нещо на пръв поглед тривиално в елемент, който прави впечатление.

Уеб дизайн и разработка

Различен поглед

Нашата цел е бизнесът ви да получи възможно най-доброто онлайн представяне. Готовите решения биха наложили ограничения в уеб дизайна или функционалността на сайта ви. От друга страна, благодарение на индивидуален подход към нуждите ви и задълбочени разисквания с вас се гарантира не само красота и атрактивност, но и максимална ефективност и висока добавена стойност.

Интернет сайтът е средство за привличане на клиенти, което има предварително определена цел и живот. Известно е, че ефективността или животът на един уеб сайт в повечето случаи е между 2 години и 5 години. След този период е необходимо той да бъде преправен, да се направи редизайн във връзка с навлезли нови технологии в дигиталния маркетинг или с активност от страна на конкуренцията ви.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Последователност в стратегията

Концепцията ни за онлайн представяне на лазерните услуги в естетичния център изискваше последователни действия за спечелване и запазване на доверието на клиентите и за бързи резултати от инвестицията, направена за покупката на най-доброто лазерно оборудване на пазара в момента.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Визия, която да те отличи

Предимството на мултимедийното съдържание, представящо лазерните процедури, което беше съобразено с цялостната маркетингова концепция, е, че удовлетворява индивидуалните потребности на бизнеса.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Стилно присъствие

Направихме много стилен сайт, който трябваше да е визуално издържан и в същото време да е на много високо техническо ниво. Успяхме успешно да комбинираме голямото количество информация и изискванията за изчистен дизайн.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Фотосесия с ударение върху професионализма

Снимковият материал беше целенасочено режисиран, заснет и обработен така, че да удовлетвори целите на маркетинговата стратегия - да популяризираме дейността на д-р Станков.

Go to link
Интернет реклама Project post

Таргетирана онлайн реклама

Създадохме медия план, проведохме онлайн реклама през няколко различни канала и успяхме да достигнем до максимален брой потенциална клиенти на естетичния център на д-р Гюдюлева.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Позната концепция и ексцентрични акценти

Дизайнът на сайта на лазерните услуги в естетичния център има голямо сходство с дизайна на първия сайт на д-р Гюдюлева. Особеност, грабваща вниманието, е по-смелият избор на топли и студени цветове - червено и синьо. Цялостната визия не приличаше на друго онлайн представяне на подобна услуга и беше повлияна от фотосесията и вдъхновена от представата за лазерна светлина.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Комплексна дигитална стратегия

Наложихме не просто услугата, свързана с процедурите с дермални филъри в естетичния център, а д-р Гюдюлева като професионалист. Изградихме доверие към нея и нейната работа.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Видео маркетинг в синхрон с уеб дизайна на сайта

Разработихме концепция за видео маркетинг и фотосесия, заснета в унисон с уеб дизайна на сайта на дермалните филъри.

Go to link
SEO оптимизация

SEO Оптимизация за търсачките

Подходихме деликатно към SEO оптимизацията, спазвайки всички правила за работата на Google, за да създадем разпознаваем и позитивен образ в интернет.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Създаване на имидж на експерт

Чрез онлайн презентацията на д-р Станков трябваше да покажем каква е разликата между неговата професионална дейност и стандартните стоматологични услуги. Стратегията ни за дигитално маркетиране включваше елегантен и контрастен уеб дизайн, разработка на сайт и създаване на мултимедийно съдържание.

Go to link