-

Информацията която да продава

В подготовката и реализирането на медиа плана за Facebook страницата на д-р- Лилия Гюдюлева наблегнахме върху полезността на всеки един пост. Старахме се да бъдем максимално полезни за всеки един посетител и да предизвикаме неговия интерес към практиката на д-р Лилия Гюдюлева. Направихме същото и при уеб дизайна на сайта, който също е насочен към предоставяне на максимално количество информация за ползите от услугите на д-р Гюдюлева.

Изграждане на информирани клиенти

Опитът ни досега показва, че видео матералите са нещата, които се ползват с най-голям интерес от страна на посетителите. Решихме концепцията за дигитален маркетинг да е съчетание от постовете и видеа, за да се избегне наслагване на материалите. Видеата, освен че бяха в тон с останалите публикации в страницата и поясняваха услугата, която се предлага от д-р Гюдюлева, успяха да допълнят и уеб дизайна

Маркетинг стратегия

Комплексна дигитална стратегия

Наложихме не просто услугата, а д-р Гюдюлева като професионалист и изградихме доверие към нея и нейната работа.

SEO Оптимизация

SEO Оптимизация за търсачките

Подходихме деликатно към SEO оптимизация, спазвайки всички правила за работата на Google, за да създадем разпознаваем и позитивен образ в интернет.

Видео маркетинг и фотография

Видео маркетинг в синхрон с уеб дизайна на сайта

Разработихме концепция за видео маркетинг и фотосесия заснета в унисон с уеб дизайна на сайта.

Уеб дизайн и разработка

Стилно присъствие

Направихме много стилен сайт, който трябваше да е визулано издържан и същото време да е на много високо техническо ниво. Съчетахме изключително успешно голямото количество информация с изисканията за изчистен дизайн.

Интернет Реклама

Таргетирана онлайн реклама

Създадох медиа план, проведохме онлайн реклама през няколко различни канала и успяхме да достигнем до максимален брой потенциална клиенти.