Разгръщане на рекламния потенциал

Определеният рекламен бюджет позволяваше разгръщане на масирана онлайн реклама чрез много и разнообразни канали за разпространение на рекламните послания на естетичния център. От друга страна, силният старт на активната кампания изискваше много прецизно предварително планиране без възможности за грешки.

Комбинация от различни рекламни канали за максимален резултат

Едновременната употреба на различни рекламни канали ни даде възможност бързо да оценим ефективността на всеки от тях и да насочим повече средства към най-ефективните. Така постигнахме оптимален баланс при селектирането на онлайн рекламата, без да изключваме нито един от каналите.

Интернет реклама

Създадена, за да продава

Сериозната работа по вашата онлайн реклама предполага провеждане на консултации относно нейния вид, а така също и развиване на индивидуална рекламна концепция за вашето запомнящо се представяне. Целта е не само да бъде привлечено вниманието на потенциалните ви клиенти, но и те да бъдат провокирани да научат повече за вашия продукт или услуга и от потенциални да се превърнат в реални клиенти.

Реализацията на различни по вид и мащабност рекламни кампании дава богат професионален опит. Създават се наблюдения, кои канали и какъв вид онлайн реклама би била най-ефективна за вашия бизнес, както и какъв е минималният бюджет за постигане на първоначално рекламно насищане.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Последователност в стратегията

Концепцията ни за онлайн представяне на лазерните услуги в естетичния център изискваше последователни действия за спечелване и запазване на доверието на клиентите и за бързи резултати от инвестицията, направена за покупката на най-доброто лазерно оборудване на пазара в момента.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Визия, която да те отличи

Предимството на мултимедийното съдържание, представящо лазерните процедури, което беше съобразено с цялостната маркетингова концепция, е, че удовлетворява индивидуалните потребности на бизнеса.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Стилно присъствие

Направихме много стилен сайт, който трябваше да е визуално издържан и в същото време да е на много високо техническо ниво. Успяхме успешно да комбинираме голямото количество информация и изискванията за изчистен дизайн.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Фотосесия с ударение върху професионализма

Снимковият материал беше целенасочено режисиран, заснет и обработен така, че да удовлетвори целите на маркетинговата стратегия - да популяризираме дейността на д-р Станков.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Елегантни контрасти

Използвахме вече създадена основа за уеб дизайн и надградихме с всички необходими елементи. Специфичната медицинска информация, касаеща стоматологичното лечение, беше комбинирана с премерени решения, свързани с дизайна на сайта.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Позната концепция и ексцентрични акценти

Дизайнът на сайта на лазерните услуги в естетичния център има голямо сходство с дизайна на първия сайт на д-р Гюдюлева. Особеност, грабваща вниманието, е по-смелият избор на топли и студени цветове - червено и синьо. Цялостната визия не приличаше на друго онлайн представяне на подобна услуга и беше повлияна от фотосесията и вдъхновена от представата за лазерна светлина.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Комплексна дигитална стратегия

Наложихме не просто услугата, свързана с процедурите с дермални филъри в естетичния център, а д-р Гюдюлева като професионалист. Изградихме доверие към нея и нейната работа.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Видео маркетинг в синхрон с уеб дизайна на сайта

Разработихме концепция за видео маркетинг и фотосесия, заснета в унисон с уеб дизайна на сайта на дермалните филъри.

Go to link
SEO оптимизация

SEO Оптимизация за търсачките

Подходихме деликатно към SEO оптимизацията, спазвайки всички правила за работата на Google, за да създадем разпознаваем и позитивен образ в интернет.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Създаване на имидж на експерт

Чрез онлайн презентацията на д-р Станков трябваше да покажем каква е разликата между неговата професионална дейност и стандартните стоматологични услуги. Стратегията ни за дигитално маркетиране включваше елегантен и контрастен уеб дизайн, разработка на сайт и създаване на мултимедийно съдържание.

Go to link