Снимки, с които грабваш вниманието и го задържаш върху себе си

Концепцията ни за снимките, включваща по-смели изразни средства, беше обусловена от цялостната маркетингова стратегия за популяризиране на лазерните услуги в естетичния център на д-р Гюдюлева. Заложихме на грабващо вниманието осветяване в червено и синьо. Този ефект има мигновен резултат върху сетивата и е изключително въздействащ. Ще направи впечатление и на най-взискателните потребители на сайта - потенциални клиенти на лазерното студио. Основно предимство е, че никой друг лазерен център няма подобно онлайн присъствие. Стилистиката препраща въображението към представата за цветна лазерна светлина, високи технологии и виртуална реалност. В снимките не участва нито един модел. Всички хора в кадрите или работят в естетичния център, или са свързани с него по друг начин.

Видеоматериали, в които централната гледна точка е на професионалиста

Освен че се погрижихме за оригиналността на визуалното съдържание на уеб сайта на лазерния център, заснехме и поредица от информативни видеоматериали, в които д-р Лилия Гюдюлева обяснява всички подробности, свързани с лазерните услуги. Преимуществата на мултимедията са няколко. Видеоклиповете влияят в много висока степен върху емоционалното състояние на хората, защото създават усещане за реалистичност. От една страна, в тях говори висококвалифицирано медицинско лице, на което може да се има доверие, а от друга страна, данните са поднесени под съвсем достъпна форма.

Видео маркетинг и фотография

Това, което не може да бъде казано с думи

Една снимка казва повече от 1000 думи, а доброто видео казва колкото 1000 снимки. Именно тук се крие силата на дигиталния маркетинг. Водещи за интернет присъствието ви вече не са само уеб дизайнът и съдържанието на сайта ви. Въздействието на видеоклиповете и кратките филми върху възприятията на хората е огромно и когато тези материали са съобразени с цялостния дигитален маркетинг и реклама и са промотирани по правилния начин, неминуемо водят до привличане на нови клиенти.

Майсторството в заснемането и промотирането на видеоклипове се изразява в това, че те не просто представят вашия бизнес по най-добрия възможен начин, но и създават силни емоции и превръщат клиентите ви в истински почитатели на вашия продукт или услуга.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Последователност в стратегията

Концепцията ни за онлайн представяне на лазерните услуги в естетичния център изискваше последователни действия за спечелване и запазване на доверието на клиентите и за бързи резултати от инвестицията, направена за покупката на най-доброто лазерно оборудване на пазара в момента.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Стилно присъствие

Направихме много стилен сайт, който трябваше да е визуално издържан и в същото време да е на много високо техническо ниво. Успяхме успешно да комбинираме голямото количество информация и изискванията за изчистен дизайн.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Фотосесия с ударение върху професионализма

Снимковият материал беше целенасочено режисиран, заснет и обработен така, че да удовлетвори целите на маркетинговата стратегия - да популяризираме дейността на д-р Станков.

Go to link
Интернет реклама Project post

Таргетирана онлайн реклама

Създадохме медия план, проведохме онлайн реклама през няколко различни канала и успяхме да достигнем до максимален брой потенциална клиенти на естетичния център на д-р Гюдюлева.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Елегантни контрасти

Използвахме вече създадена основа за уеб дизайн и надградихме с всички необходими елементи. Специфичната медицинска информация, касаеща стоматологичното лечение, беше комбинирана с премерени решения, свързани с дизайна на сайта.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Позната концепция и ексцентрични акценти

Дизайнът на сайта на лазерните услуги в естетичния център има голямо сходство с дизайна на първия сайт на д-р Гюдюлева. Особеност, грабваща вниманието, е по-смелият избор на топли и студени цветове - червено и синьо. Цялостната визия не приличаше на друго онлайн представяне на подобна услуга и беше повлияна от фотосесията и вдъхновена от представата за лазерна светлина.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Комплексна дигитална стратегия

Наложихме не просто услугата, свързана с процедурите с дермални филъри в естетичния център, а д-р Гюдюлева като професионалист. Изградихме доверие към нея и нейната работа.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Видео маркетинг в синхрон с уеб дизайна на сайта

Разработихме концепция за видео маркетинг и фотосесия, заснета в унисон с уеб дизайна на сайта на дермалните филъри.

Go to link
SEO оптимизация

SEO Оптимизация за търсачките

Подходихме деликатно към SEO оптимизацията, спазвайки всички правила за работата на Google, за да създадем разпознаваем и позитивен образ в интернет.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Създаване на имидж на експерт

Чрез онлайн презентацията на д-р Станков трябваше да покажем каква е разликата между неговата професионална дейност и стандартните стоматологични услуги. Стратегията ни за дигитално маркетиране включваше елегантен и контрастен уеб дизайн, разработка на сайт и създаване на мултимедийно съдържание.

Go to link