Идея, организация, режисура, заснемане и обработка на изображения
Снимките са сред най-въздействащите компоненти на рекламните послания. Организирахме студийна фотосесия, която се осъществи в Пловдив. Задачата ни не беше никак лека от логистична гледна точка. В снимките се включиха множество хора - както технически лица, режисьор и фотограф, така и членове на екипа на стоматологичната клиника. Още по-голяма трудност се оказа това, че беше необходимо да осигурим не само снимачна техника, но и специализирано стоматологично оборудване - зъболекарски стол, микроскоп и т.н. Можете да видите материал, показващ обстановката зад кадър по време на снимките.
Лъскава фотосесия, съобразена с цялостната концепция за дигитален маркетинг
Изображенията са своеобразен акцент в комплексната стратегия за дигитален маркетинг - те са първото, на което потребителят на сайта обръща внимание, и основното, което влияе върху цялостното му впечатление от дизайна. Те се превръщат в критерий за доверие от страна на потенциалните клиенти.
Трябваше да покажем, че стоматологичната практика на д-р Станков е на най-високо ниво, както и да акцентираме върху неговата надеждност като специалист. Мултимедийните материали и изобщо визуалното съдържание въздействат със своя професионален вид във всеки най-малък детайл - лице, изражение, облекло, поза на тялото, светлина, контекст. Постарахме се да провокираме поведение, което изглежда естествено. Ние следим за всичко, за да е възможно резултатът да бъде с безкомпромисно качество. Със сигурност подобен ефект не може да се възпроизведе лесно.
Това, което не може да бъде казано с думи
Една снимка казва повече от 1000 думи, а доброто видео казва колкото 1000 снимки. Именно тук се крие силата на дигиталния маркетинг. Водещи за интернет присъствието ви вече не са само уеб дизайнът и съдържанието на сайта ви. Въздействието на видеоклиповете и кратките филми върху възприятията на хората е огромно и когато тези материали са съобразени с цялостния дигитален маркетинг и реклама и са промотирани по правилния начин, неминуемо водят до привличане на нови клиенти.
Майсторството в заснемането и промотирането на видеоклипове се изразява в това, че те не просто представят вашия бизнес по най-добрия възможен начин, но и създават силни емоции и превръщат клиентите ви в истински почитатели на вашия продукт или услуга.


Последователност в стратегията
Концепцията ни за онлайн представяне на лазерните услуги в естетичния център изискваше последователни действия за спечелване и запазване на доверието на клиентите и за бързи резултати от инвестицията, направена за покупката на най-доброто лазерно оборудване на пазара в момента.


Визия, която да те отличи
Предимството на мултимедийното съдържание, представящо лазерните процедури, което беше съобразено с цялостната маркетингова концепция, е, че удовлетворява индивидуалните потребности на бизнеса.


Стилно присъствие
Направихме много стилен сайт, който трябваше да е визуално издържан и в същото време да е на много високо техническо ниво. Успяхме успешно да комбинираме голямото количество информация и изискванията за изчистен дизайн.


Таргетирана онлайн реклама
Създадохме медия план, проведохме онлайн реклама през няколко различни канала и успяхме да достигнем до максимален брой потенциална клиенти на естетичния център на д-р Гюдюлева.


Елегантни контрасти
Използвахме вече създадена основа за уеб дизайн и надградихме с всички необходими елементи. Специфичната медицинска информация, касаеща стоматологичното лечение, беше комбинирана с премерени решения, свързани с дизайна на сайта.


Позната концепция и ексцентрични акценти
Дизайнът на сайта на лазерните услуги в естетичния център има голямо сходство с дизайна на първия сайт на д-р Гюдюлева. Особеност, грабваща вниманието, е по-смелият избор на топли и студени цветове - червено и синьо. Цялостната визия не приличаше на друго онлайн представяне на подобна услуга и беше повлияна от фотосесията и вдъхновена от представата за лазерна светлина.


Комплексна дигитална стратегия
Наложихме не просто услугата, свързана с процедурите с дермални филъри в естетичния център, а д-р Гюдюлева като професионалист. Изградихме доверие към нея и нейната работа.


Видео маркетинг в синхрон с уеб дизайна на сайта
Разработихме концепция за видео маркетинг и фотосесия, заснета в унисон с уеб дизайна на сайта на дермалните филъри.

SEO Оптимизация за търсачките
Подходихме деликатно към SEO оптимизацията, спазвайки всички правила за работата на Google, за да създадем разпознаваем и позитивен образ в интернет.


Създаване на имидж на експерт
Чрез онлайн презентацията на д-р Станков трябваше да покажем каква е разликата между неговата професионална дейност и стандартните стоматологични услуги. Стратегията ни за дигитално маркетиране включваше елегантен и контрастен уеб дизайн, разработка на сайт и създаване на мултимедийно съдържание.
