Иновативна технология, качествена услуга и подобаващо онлайн представяне

Проектът за популяризиране на лазерните процедури в естетичния център начело с д-р Лилия Гюдюлева се явява продължение на сайта на дермалните филъри. Както може да се очаква, маркетинговата ни концепция беше свързана със стратегията, която бяхме следвали до момента. Основната разлика между двата проекта беше, че ако за филърите не е необходима сериозна предварителна инвестиция, то в случая с лазерите не е така. Инвестицията за закупуване на последно поколение апаратура е много голяма. Характеристиките на лазера са преценени внимателно и е избиран в продължение на дълго време - в момента той е най-добрият подобен продукт на пазара и няма аналог в Пловдив.

Запазване на клиенти, чието доверие вече е спечелено с друга услуга

Предимство за комплексния дигитален маркетинг беше, че целевата аудитория вече е близо. Досегашните ни маркетингови ходове бяха дали резултат и беше полезно да използваме постигнатото впечатление за надеждност и професионализъм на специалистите в студиото. Голяма част от хората, които вече са доволни от услугите на естетичния център, биха го посетили отново. Например, ако една жена се е подложила на разкрасителни процедури с дермални филъри, тя лесно би поискала да изпробва ефекта от различните приложения на лазерната светлина - лазерен лифтинг, епилация или премахване на петна.

Когато бързите маркетингови резултати са базисен фактор за успеха

Важно е клиентите с интерес към лазерните услуги да бъдат привлечени веднага и технологията да се използва в максималния си капацитет. Вероятно след няколко години лазерът вече няма да бъде най-добрият на пазара. С оглед на размера на инвестицията, която е направена в оборудването, за постигането на възвращаемост е ключово лазерът да бъде използван интензивно в един сравнително кратък период от време - няколко години. Това беше основната ни цел - да създадем търсене, което изцяло запълва графика на работа с лазера. Онлайн рекламата ни помогна значително.

Да направиш положително впечатление и на най-взискателните

Разработихме съвременен уеб сайт с дизайн, който е трудно да остане незабелязан. Дизайнът беше отчасти заимстван от вече постигнатото на сайтовете, създадени за дермалните филъри и за стоматолога д-р Венцеслав Станков. Идеята беше да отличим лазерните услуги в естетичния център на д-р Лилия Гюдюлева от конкурентите на пазара. Дизайнът е смел, модерен и различен от всичко останало, което е правено до момента в тази област. Разчитахме на силното въздействие на цветовете в снимките, на стилистиката в синьо и червено, създаваща асоциации за електроника, за високи технологии, за виртуална реалност.

Мултимедийна продукция

Ефектът, който постигнахме на сайта благодарение на неговата стилистика, най-общо се дължи на снимките. Помислихме за оригинална идея, която грабва вниманието, след което организирахме професионална фотосесия. Заложихме на силното въздействие на ефекта, постигнат чрез осветяването в синьо и червено. Специфичното за тези снимки е, че в тях не участва нито един модел. Всички на кадрите или работят в естетичния център, или са свързани с него по друг начин. Заснехме и поредица от видеоклипове с информативен характер.

Маркетинг стратегия

Нещата, които работят

Работата върху онлайн маркетингови кампании дава богат опит в оценяването на ефективността на различни дейности и канали в зависимост от поставените цели и конкретните ситуации. Натрупаното know-how от работата по дигиталния маркетинг на продуктите на нашите клиенти се изразява в способност за взимане на конкретни решения за това, какво би било ефективно и какво не в зависимост от вида бизнес, конкурентната среда и заложените цели. Спестявате ненужни разходи и оптимизирате бюджета за реклама, същевременно извличайки максимума от възможностите на дигиталния маркетинг.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Визия, която да те отличи

Предимството на мултимедийното съдържание, представящо лазерните процедури, което беше съобразено с цялостната маркетингова концепция, е, че удовлетворява индивидуалните потребности на бизнеса.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Стилно присъствие

Направихме много стилен сайт, който трябваше да е визуално издържан и в същото време да е на много високо техническо ниво. Успяхме успешно да комбинираме голямото количество информация и изискванията за изчистен дизайн.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Фотосесия с ударение върху професионализма

Снимковият материал беше целенасочено режисиран, заснет и обработен така, че да удовлетвори целите на маркетинговата стратегия - да популяризираме дейността на д-р Станков.

Go to link
Интернет реклама Project post

Таргетирана онлайн реклама

Създадохме медия план, проведохме онлайн реклама през няколко различни канала и успяхме да достигнем до максимален брой потенциална клиенти на естетичния център на д-р Гюдюлева.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Елегантни контрасти

Използвахме вече създадена основа за уеб дизайн и надградихме с всички необходими елементи. Специфичната медицинска информация, касаеща стоматологичното лечение, беше комбинирана с премерени решения, свързани с дизайна на сайта.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Позната концепция и ексцентрични акценти

Дизайнът на сайта на лазерните услуги в естетичния център има голямо сходство с дизайна на първия сайт на д-р Гюдюлева. Особеност, грабваща вниманието, е по-смелият избор на топли и студени цветове - червено и синьо. Цялостната визия не приличаше на друго онлайн представяне на подобна услуга и беше повлияна от фотосесията и вдъхновена от представата за лазерна светлина.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Комплексна дигитална стратегия

Наложихме не просто услугата, свързана с процедурите с дермални филъри в естетичния център, а д-р Гюдюлева като професионалист. Изградихме доверие към нея и нейната работа.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Видео маркетинг в синхрон с уеб дизайна на сайта

Разработихме концепция за видео маркетинг и фотосесия, заснета в унисон с уеб дизайна на сайта на дермалните филъри.

Go to link
SEO оптимизация

SEO Оптимизация за търсачките

Подходихме деликатно към SEO оптимизацията, спазвайки всички правила за работата на Google, за да създадем разпознаваем и позитивен образ в интернет.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Създаване на имидж на експерт

Чрез онлайн презентацията на д-р Станков трябваше да покажем каква е разликата между неговата професионална дейност и стандартните стоматологични услуги. Стратегията ни за дигитално маркетиране включваше елегантен и контрастен уеб дизайн, разработка на сайт и създаване на мултимедийно съдържание.

Go to link