Стратегия, която да устои на времето

Цялостната концепция за дигитален маркетинг на диригента и композитора Виктор Илиев беше съобразена с целевата група и нейните очаквания. Особеното в случая беше спецификата на таргет групата – малък брой професионалисти в сферата на класическата музика в Европа и света. От нас се искаше да планираме и изпълним кампания, която да впечатлява и да се различава от масовите презентации на диригенти и композитори.

Основната част от презентирането на Виктор Илиев беше съсредоточена в интернет сайта, който трябваше да притежава модерен уеб дизайн и ефектна визия и в същото време да е подчинен на строги правила относно съдържанието си. Задачата ни беше да го представим като комплексен артист, а не просто като диригент или композитор. Презентацията на репертоара и уменията му трябваше да е на много високо ниво, за да надгражда първоначалното впечатление от личната среща с Виктор Илиев.

Най-сериозното предизвикателство пред нас беше липсата на каквито и да е презентационни материали – снимки, аудио и видео записи от негови участия. Затова организирахме 4-дневна сесия в Румъния, с която да осигурим материали за интернет сайта с нужното професионално качество.

Маркетинг стратегия

Нещата, които работят

Работата върху онлайн маркетингови кампании дава богат опит в оценяването на ефективността на различни дейности и канали в зависимост от поставените цели и конкретните ситуации. Натрупаното know-how от работата по дигиталния маркетинг на продуктите на нашите клиенти се изразява в способност за взимане на конкретни решения за това, какво би било ефективно и какво не в зависимост от вида бизнес, конкурентната среда и заложените цели. Спестявате ненужни разходи и оптимизирате бюджета за реклама, същевременно извличайки максимума от възможностите на дигиталния маркетинг.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Извън клишетата

Създадохме интернет сайт, който да впечатлява със своя стил и да се различава от клишетата в сферата. Избрахме сайтa да е модерен, изчистен и прост, но не елементарен. В центъра на вниманието бяха Виктор Илиев и неговата работа.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Гледна точка

Основната част от презентацията на Виктор Илиев беше чрез аудио и видеоматериали. Най-доброто представяне на един артист е искреното споделяне от първо лице. Затова съществена част от видеоматериалите заемаше личният разказ на диригента за неговите персонални успехи и за това как той гледа на своето изкуство.

Go to link