Да еволюира заедно с фирмата

В концепцията при създаването на интернет сайта беше заложено той да еволюира заедно с фирмата. Предвидихме възможността често и лесно да променяме неговия уеб дизайн, съдържание и подредба. Избрахме при правенето на промени да се водим от потребителското поведение и реакции към представянето на сравнително непознатата услуга интериорен дизайн. Затова уебсайтът трябваше да е лесен за управление и промяна, а уеб дизайнът да позволява изменения без това да влияе на рейтинга му в Google.

Да задържим потенциалните клиенти

В първоначалната версия наблегнахме на представянето на услугата – какво включва и какви са ползите от нея. На по-късен етап фокусът се измести върху представянето на портфолиото от изпълнени проекти и внушаването на професионализъм, който гарантира, че крайният резултат от рeмонта няма да се различава от одобрения от клиентите идеен проект.

Една от основните ни цели беше да задържим потенциалните клиенти максимално дълго, затова уеб дизайна на сайта трябваше да позволява бързо зареждане и лесна навигация. Отделихме особено внимание на интересното представяне на съдържанието, за да е привлекателен. Заложихме на прост и изчистен уеб дизайн, за да подчертаем интересните снимки и 3D визуализации на проектите.

Паралелно с интернет сайта създадохме и блог, който да дава малко по-различен и по-подробен поглед върху интериорните проекти. Той беше и мястото за по-свободна форма за двустранна комуникация с потенциалните клиенти и допълваше сайта много ефективно.

Уеб дизайн и разработка

Различен поглед

Нашата цел е бизнесът ви да получи възможно най-доброто онлайн представяне. Готовите решения биха наложили ограничения в уеб дизайна или функционалността на сайта ви. От друга страна, благодарение на индивидуален подход към нуждите ви и задълбочени разисквания с вас се гарантира не само красота и атрактивност, но и максимална ефективност и висока добавена стойност.

Интернет сайтът е средство за привличане на клиенти, което има предварително определена цел и живот. Известно е, че ефективността или животът на един уеб сайт в повечето случаи е между 2 години и 5 години. След този период е необходимо той да бъде преправен, да се направи редизайн във връзка с навлезли нови технологии в дигиталния маркетинг или с активност от страна на конкуренцията ви.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Извърви пътя

Цялостната концепция за дигитален маркетинг на Ачерно беше изградена върху идеята за нейната дългосрочност. Тя трябваше да е гъвкава и ефективна както за стартиращото работа студио за интериорен дизайн, така и за сериозна фирма, лидер в сегмента на интериорните услуги.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

По-близо до реалността

3D-визуализациите в студиото за интериорен дизайн Ачерно представляват максимално реалистични изображения на крайния резултат от трансформацията на дадено жилище. Стремежът ни беше да скъсим разстоянието между потребителите на блога и всеки конкретен интериор - да ги пренесем на мястото, където се случва преобразяването, да ги накараме да се чувстват така, сякаш се разхождат вътре, да виждат всяка точка, да усещат, че обектите са близо – толкова близо, че могат да ги докоснат.

Go to link
Информационни технологии Project post

Технология и ефективност

Всички работни програми и приложения са интегрирани, така че да се постигне пълна оптимизация на работния процес, файловия обмен и обслужването на клиентите. Разработката и внедряването на система за Digital Asset Management, периодичната синхронизация и back up на информацията гарантира надеждност и елиминира вероятността от грешки.

Go to link
Интернет реклама

Максимумът от всичко

Заложихме на стратегия за сериозно рекламно присъствие, което да привлича нови клиенти. Сравнително високата цена за привличането на един клиент и специфичния характер на потребяване на услугата – еднократно, определяше нуждата от съсредоточаване върху високоефективните рекламни канали и добре таргетирана онлайн реклама.

Go to link
Онлайн анализи

Всичко в едно

Един от принципите на нашата работа е, че само прецизното измерване може да е основа за правилни решения.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Видео маркетинг

Видео, което заснехме, предизвика много голям интерес и след подходящото промотиране достигна до изключително голям брой хора и беше гледано от над 40 000 души. Другият видеоматериал, който направихме за „Ачерно” е видян от над 15 000 души.

Go to link
SEO оптимизация

Остани най-отпред

SEO Оптимизацията по широк диапазон от думи в случая ни осигури достигане до голяма аудитория, при това с по-нисък бюджет, отколкото ако бяхме заложили на интернет реклама.

Go to link