Да обединиш всичко в едно

Един от принципите на нашата работа е, че само прецизното измерване може да е основа за правилни решения. Ето защо, ние винаги сме се фокусирали върху методиката за онлайн анализиране на информацията от различни канали – интернет сайт, онлайн реклама, Facebook страница, така че да има ясна причинно-следствена връзка. Изследваме поведението на потенциалните клиенти и пътя, по който са минали, за да се превърнат в реални клиенти. Това ни дава увереност, че взимаме верни решения къде да насочим средствата за онлайн реклама.

В началото на нашата работа по популяризиране на дейността на Ачерно онлайн анализите бяха много интензивни. В последствие разредихме ежедневните онлайн анализи до месечни, а натрупаният опит ни осигури предвидимост на резултатите от онлайн рекламата и реакцията сред потенциалните клиенти. Отличното познаване на особеностите на пазарния сегмент в съчетание с широката база за сравнение, с която разполагаме, гарантират високата ефективност от въздействието на интернет сайта и рекламните кампании в интернет..

Онлайн анализи

Измерване на всичко

Още в етапа на маркетинг планирането се прави оценка на популярността на вашия продукт или услуга, както и на конкурентната среда. Този първоначален онлайн анализ дава информация за това, кои са подходящите канали за комуникация с вашите целеви групи. Така се постига максимална ефективност с минимални средства. Това не е всичко. В хода на работата се извършват периодични маркетингови онлайн анализи за оценка на кампаниите, които служат за внасяне на корекции или за наблягане на някои особено успешни канали за онлайн реклама и тактики за привличане на клиенти.

За разлика от стандартните рекламни канали – печатна реклама, радио, телевизия, реклама на мястото на продажбите, при онлайн рекламата всичко е много ясно, с конкретни и достоверни данни за ефекта от всяка дейност.

Go to link
Маркетинг стратегия Project post

Извърви пътя

Цялостната концепция за дигитален маркетинг на Ачерно беше изградена върху идеята за нейната дългосрочност. Тя трябваше да е гъвкава и ефективна както за стартиращото работа студио за интериорен дизайн, така и за сериозна фирма, лидер в сегмента на интериорните услуги.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

Да станеш първи

В концепцията на уеб дизайна на интернет сайта беше заложено той да еволюира заедно с фирмата.. Предвидихме възможността често и лесно да променяме неговата структура, съдържание и подредба. Избрахме при правенето на промени да се водим от потребителското поведение и реакции към представянето на сравнително непознатата услуга интериорен дизайн.

Go to link
Уеб дизайн и разработка Project post

По-близо до реалността

3D-визуализациите в студиото за интериорен дизайн Ачерно представляват максимално реалистични изображения на крайния резултат от трансформацията на дадено жилище. Стремежът ни беше да скъсим разстоянието между потребителите на блога и всеки конкретен интериор - да ги пренесем на мястото, където се случва преобразяването, да ги накараме да се чувстват така, сякаш се разхождат вътре, да виждат всяка точка, да усещат, че обектите са близо – толкова близо, че могат да ги докоснат.

Go to link
Информационни технологии Project post

Технология и ефективност

Всички работни програми и приложения са интегрирани, така че да се постигне пълна оптимизация на работния процес, файловия обмен и обслужването на клиентите. Разработката и внедряването на система за Digital Asset Management, периодичната синхронизация и back up на информацията гарантира надеждност и елиминира вероятността от грешки.

Go to link
Интернет реклама

Максимумът от всичко

Заложихме на стратегия за сериозно рекламно присъствие, което да привлича нови клиенти. Сравнително високата цена за привличането на един клиент и специфичния характер на потребяване на услугата – еднократно, определяше нуждата от съсредоточаване върху високоефективните рекламни канали и добре таргетирана онлайн реклама.

Go to link
Видео маркетинг и фотография Project post

Видео маркетинг

Видео, което заснехме, предизвика много голям интерес и след подходящото промотиране достигна до изключително голям брой хора и беше гледано от над 40 000 души. Другият видеоматериал, който направихме за „Ачерно” е видян от над 15 000 души.

Go to link
SEO оптимизация

Остани най-отпред

SEO Оптимизацията по широк диапазон от думи в случая ни осигури достигане до голяма аудитория, при това с по-нисък бюджет, отколкото ако бяхме заложили на интернет реклама.

Go to link